Episode 10 I just want to say that I love you

Det här kan inte vara sant,jag drömmer. Mamma hade sattit upp ett bord med ljus och blommor,som i en dröm. Åh min mamma är bäst! Den finaste mamman i hela världen. Vad skulle världen vara utan henne? Bara tanken fick mig att rysa,men hon har lovat,hon har lovat att aldrig lämna mig. Jag älskar henne med hela mitt liv! Min mamma...



Maten som vi åt var sjukt god. Och när servitöserna kom fram med efterrätt så kändes det som om att jag skulle explodera,men ändå så kunde jag inte låta efterrätten sitta kvar där vid bordet utan att äta en liten bit av den.
Vi satt kvar vid bordet i flera timmar och bara pratade. Men runt 11 på kvällen så bestämde vi oss för att åka tillbaka till hotellet. När vi var framme på hotellet så bytte jag om från klänning till ett par shorts och ett gammalt linne,jag tvättade av mig sminket och gick gör att lägga mig. Medans jag låg i sängen så kom jag på att jag inte hade rört min mobil ända sen flygplatsen i Sverige. Jag sprang fram till min handväska som låg på golvet,bredvid skrivbordet. Mobilen låg i ett fack inne i väskan,jag tog upp den,satte på den och knappade in pin koden. Efter ett tag så kom det upp att jag hade fått fyra missade samtal och ett sms. Alla fyra samtal var från Steffi och det var smset med. Inga samtal eller sms från Juan,konstigt? Han kanske ringer senare,men just nu var jag för trött för att bry mig.
Jag vaknade nästa morgon av solljuset som sken in genom mitt fönster. Jag låg kvar i några minuter,sen gick jag till Frukosten, som var på våning tre.Jag ville inte väcka mamma, inte sen det som hände sisst jag ville väcka henne.Till frukost fick det bli donut med rosa glasyr, jag kunde inte låta bli att ta några vindruvor och en ost till. När jag var klar gick jag ner till receptionen och frågade var man kunde låna en dator.
dans la salle informatique, svarade receptionisten.
- ursäkta? Jag förstår inte franska.
En söt kille som stog bredvid receptionisten sa:
- Han menar datarummet.
- Aha, okej, tack för hjälpen.
Jag log till killen och han blinkade tillbaka.
Jag gick till datarummet och satte mig framför en data och loggade in på facebook och såg att Juan var inloggad. Jag skulle precis skriva hej, när jag såg att han hade loggat ut. Jag suckade tyst för mig själv. Sedan gick jag in på olika Justin Bieber bloggar, brukar känna mig som en stalker när jag gick in på alla jb bloggar som jag visste namnen på. sen läste jag rubriken som gjorde min dag.
''Justin bieber i eiffeltornet''
Jag gick längre ner på sidan och läste sedan att han hade en konsert nu i kväll här i Paris! Jag kryssade ner sidan. stängde av datorn och sprang upp till hotell rummet. När jag öppnar dörren ser jag mamma sitta ute på balkongen och dricka te.
- Mamma! Gissa vad!?
- Haha vad Beleey?
- Justin Bieber ska ha konsert här i Paris ikväll?
- Nämen gud vad kul.
- Snälla mamma kan vi gå?
- Ja, såklart, men jag tror inte att jag följer med.
- Okej mamma, men jag måste gå och köpa biljetter innan det blir slutsålt.
- Jaha okej, sa mamma och bad mig hämta hennes väska.
Hon tog upp sin plånbok, jag såg att hon hade överdrivet mycket cash. Hon tog upp nåra sedlar och gav dom till mig.
- Tack mamma!
Jag slängde på mig min lila Justin Bieber kofta.Sen sprang jag iväg till där som solde biljetterna. Det var världens längsta kö. Men det struntade jag i. När jag äntligen kom fram så sa hon som satt och sålde biljetterna, att det var slutsålt.
Det kunde inte vara sant, jag som hade varit så glad. Jag började gå tillbaka mot hotellet och hade blicken neråt. Plötsligt kände jag att jag krockade in i någon. Jag tittade upp och spärrade upp ögonen. Det var Scooter Braun. Jag blev så glad, jag ville bara skrika av lycka men jag höll mig.
- Oj, förlåt mig.
- Emh det gör inget, sa jag.
- Varför ser du så ledsen ut?
- Jag skulle köpa biljetter till Justins konsert men det var slutsålt.
- Om jag hade biljetter så skulle jag ge dig men jag gav just dom sista biljetterna till tjejerna där borta, sa han och pekade på ett gäng tjejer som stog och hoppade runt och skrek.
- Det gör inget.
- Vänta känner jag ingen dig? Du ser bekant ut, du liknar någon som jag känner!
- Eeh, nej jag tror inte det.
- Jaha, jag såg väl bara fel då.
- Okej
- Men du jag måste gå nu, hejdå
- Okej, hejdå
Jag kan inte fatta det, jag träffade nyss Scooter Braun! Varför var jag så dum, jag borde ha tagit en bild med honom. Jag borde ha bett om en jävla autograf! Men nejnej!
När jag kom in i vårt hotellrum så låg mamma i soffan och tittade på tv.
- Så hur gick det gumman?
- Det var slutsålt.
- Vad synd Beleey
- Jaa, men mamma jag träffade Scooter Braun!
- Vem?
- Scooter Braun, justins Biebers agent.

Hoppas ni tyckte den blev bra! Snart händer det mer grejer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt intressant men varför a ni inte in några bilder??

2011-04-16 @ 21:12:02
Postat av: Sanna

Bra :D

2011-04-17 @ 00:17:37
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en skön söndag!



/anna

nystartad webshop

www.avanna.se

2011-04-17 @ 11:13:12
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud va bra

2011-04-17 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0