episode 17 I just want to say that I love you

Huset var jävligt stort och väldigt fint! Men jag som tyckte att det var fint på utsidan fick en storchock när jag såg hur insidan såg ut. Alla rum jättefina. Dom hade en stor trägård med en pool. Charlie bärde upp mina väskor upp för trappan och jag följde efter honom. Han gick fram till en dörr och sa att det här va mitt rum. Jag öppnade dörren och höll nästan på att svimma.



Jag tog handen för munnen och bara tittade på rummet, jag tittade på Charlie.
- Gud, det är är helt sjukt.
Väggarna var lite mörkare än vanlig vit, det var white off. Jag hade en dubbelsäng, lakanet och överkastet var samma mönster som draperierna. Under sängen var det en vit stor fluffig matta. Framför sängen var det en plasma tv och under den var det en kamin. Jag hade en helt egen balkong som hade utsikt över Atlanta beach. Jag vände blicken mot sängen och över den var det en affish med Justin Bieber på.
- Jadu Beleey, jag visste inte om du gillade honom, men om du vill så kan du by..
Jag avbröt honom.
- Ursäkta mig, men de som inte gillar Justin är det fan fel på. Jag älskar honom, tack men kan jag få byta om och packa upp mina saker själv? Vart kan jag duscha?
Jag  gav honom ett falskt leende sen tog jag min väska och tog in den i rummet. Sen satte jag mig på huk framför den och började packa upp mina saker.
- Okej.. Men du har ett eget badrum och en egen walk in closet.
Jag tittade plötsligt upp, och tittade på Charlie, en egen walk in closet och ett eget badrum. Jag öppnade munnen för att prata.
- Oookej.. Bätte kunde det inte bli, men hur har ni pengar till allt det här?
- Jo jag jobbar ju ganska mycket och så.
- Jaja okej, så du har inte tid till att vara med din fru eller?
Charlie spände sina ögonbryn.
- Jo jag har faktiskt en dotter som har rummet brevid dig som jag är med och tar hand om. Jag jobbar bara vissa dagar.
Fan. En syster...Bäst för de att hon inte är i min ålder
- Har jag en låssass syster? Hur gammal är hon?
- Hon är 4.
- Okej, men jag vill packa mina saker nu, kan du gå?
Charlie vände på klacken gick ner för trappan och in i köket, själv stängde jag dörren. Igentligen borde inte jag vara så elak mot honom, men jag får snacka med honom sen. Jag tog alla mina kläder och gick in i min garderob. När jag kom in tappade jag nästan hakan. Den var så stor! I mitten av garderoben var det en rund fötölj. Riktigt mordent. När jag hade vikt och hängt upp mina kläder gick jag in i mitt badrum och tog en dusch. Det var lika fint i badrummet som i garderoben. Jag hade två speglar i badrummet, ena spegeln var som en tv. Så ballt var det, jag kunde duscha samtidigt som jag tittade på tv. På tvn sa de någonting om Justin Bieber så jag stängde av vattnet direkt och tittade på spegeln. '' Justin Bieber is now in Atlanta ''
Jag började hoppa och skrika av lycka. Omg jag kunde inte fatta det. KILLEN ÄR I SAMMA LAND SOM MIG.
När jag var klar tog jag mina saker och jag till mitt rum, jag tog på mig svarta shorts, ett svart linne och en grön stickad kofta. Jag fönade mitt hår och plattade det, sen satte jag upp det i hästsvans. Jag tog på mig mina kross hörlurar och en millitär keps över. När jag var klar med det, smsade jag Juan, '' wish you're her''. Vet inte riktigt varför jag har börjat prata och skriva mer på engelska, har kanske redan börjat bli van på en dag? Jag gick ut en stund på balkongen och bara tittade ut, det var två förtljer, jag satt på ena. Plötsligt var det något som hoppade upp i mitt knä. När jag kollade ner var det en hund som nästan såg ut som en varg, en liten valp. Jag satt ute en stund och bara myste med den, efter det gick jag ner till köket. Där satt alla, Charlie och hans familj.
- Hej jag heter Jessika men du kan kalla mig för Jessi, vem är du?
Hördes en gullig liten röst. Jag tittade bak och då insåg jag att det var den 4 åriga lilla tjejen. Jag tittade på henne en stund innan jag svarade. Gud vad hon är söt, små söta bruna lockar och stora gröna ögon, man kunde se direkt på henne att hon var latina som sin mamma.
- Hej du, jag heter Beleey och jag ska bo här.
Jag skakade hand med den lilla tjejen, hennes hand var som halva min. Sedan gick jag vidare till flickans mamma som var Charlies fru.
- Hej, jag heter Beleey.
- Hejsan,jag heter Daniella.
Jag nickade på huvudet sen vände jag mig om och tittade på Charlie.
- Ehm.. Jag går ut en stund.
- Vart ska du?
- Vet inte, ut antar jag. Jag har aldrig vart här?
Jag vände på klacken, och satte på mig mina flip flops. Jag nappade åt mig en marabou kaka innan jag gick ut.
Atlanta var verkligen vackert. Jag gick runt på gatorna och in i affärer, tillslut blev jag så trött i benen så jag bestämde mig för att gå till stranden som jag hade som utsikt från min balkong. När jag kom fram till stranden tog jag av mig mina flip flops, satte på mig krossen och lyssnade på Justin Bieber, Never say Never. Det var helt tyst på stranden, det enda som man kunde höra var fåglarnas kvitter och havets ljud. När jag hade gått en stund stannade jag vid ett stort träd. Jag satte mig under det, jag drog ner min keps så att jag inte skulle få solen i mitt ansikte, sen började jag knapra på min marabou. Plötsligt såg jag några fötter stå mitt framför mig, jag tittade upp på personen från topp till tå, och när jag såg vem det var kunde jag inte tro mina ögon...

Förlåt för att vi inte har bloggat så mycket, men vafan, det har ju vart lov. men vi lovar att det ska bli mer. Btw, vem tror ni står där?... KOMMENTERA :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det är såklart Justin Bieber, asbra kapitel!! //Kajsa :D

2011-04-27 @ 07:17:00
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte braaaa kapitel! Men när kommer nästa ut? Om tre veckor eller? Du har skit dålig uppdatering!

2011-04-27 @ 07:56:30
Postat av: ssetnovells

tack, nästa håller vi på med. Btw det har vart lov det ska bli bättre.

2011-04-27 @ 17:11:31
URL: http://ssetnovell.blogg.se/
Postat av: Marina

Justin Bieber såklart haha

2011-04-27 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0