Episode 18 I just want to say that I love you

Jag vände på klacken, och satte på mig mina flip flops. Jag nappade åt mig en marabou kaka innan jag gick ut.
Atlanta var verkligen vackert. Jag gick runt på gatorna och in i affärer, tillslut blev jag så trött i benen så jag bestämde mig för att gå till stranden som jag hade som utsikt från min balkong. När jag kom fram till stranden tog jag av mig mina flip flops, satte på mig krossen och lyssnade på Justin Bieber, Never say Never. Det var helt tyst på stranden, det enda som man kunde höra var fåglarnas kvitter och havets ljud. När jag hade gått en stund stannade jag vid ett stort träd. Jag satte mig under det, jag drog ner min keps så att jag inte skulle få solen i mitt ansikte, sen började jag knapra på min marabou. Plötsligt såg jag några fötter stå mitt framför mig, jag tittade upp på personen från topp till tå, och när jag såg vem det var kunde jag inte tro mina ögon...


Min mun var halvöppen. Jag tog av min kepsen och hörlurarna och sedan började jag prata, som jag knappt kunde göra.
- Du är... Jjju
- Justin Bieber
Sa han och log med detdär sexiga leendet som varenda brud på denna gjord älskade.
- Haha skulle du typ kunna sänka lite på din musik, för ja... Asså... Jag gillar inte att lyssna på mig själv när jag sjunger liksom, det känns inte bra haha. Jag kan inte koncentrera mig när jag hör mig själv, haha!
- Hahahah! Asså det hä-är känns skit skumt. Här sitter jag framför världens mest..
Jag tänkte precis säga världens mest snyggaste kille, men sen kom jag på... Juan.
- Haha, men vad heter du?
- Beleey... Beleey Chantos.
- Okej, hej Beleey, jag är Justin, Justin Bieber.
Han satte sig ner brevid mig och kollade på mig.
- Vad är det där?
Sa han.
Jag tog fram min marabou choklad och visade honom.
- Den här? Hahah vet du inte vad Marabou är!?
- Eh no. Vi har inte det här...
- Va, har ni inte?.... Oj... Hehe men det är choklad.. Sa jag och jag kände hur mina kinder blev alldeles röda.
- Men vill du ha?
Jag bröt av en bit av den och gav fram den till honom.
Han tittade på den, sen tog han den från MIN HAND! Han förde den till munnen och började tugga.
- Vad gott! Vart kommer det ifrån, och vart kommer du ifrån?
- Det kommer från Sverige, och jag är från Sverige men jag bor här i Atlanta med min pappa, eller a.. något sånt. Jag flyttade hit idag, haha.
- Aha, men du liknar en person otroligt mycket!? Men jag vet inte vem?
Han tittade på mig som om han aldrig sett en människa förut, sen ropade Kenny på honom.
- JUSTIN! kom, vi måte gå nu!
Justin reste sig upp, han började småspringa, sen kollade han bak.
- Vi ses snart jag lovar!
Han blinkade mot mig sen sprang han därifrån jag hann inte säga ett ord innan han var borta.
Jag satt kvar under trädet en stund och bara tittade på sanden, jag kunde inte fatta att JUSTIN DREW BIEBER HAR PRECIS SUTTIT BREVD MIG OCH TAGIT CHOKLAD FRÅN MIN HAND!
Sen tog jag på mig min flip flops och började gå hemmåt.
Jag öppnade dörren och där stog Daniella med ett koppel i handen som hon räckte ut till mig.
- Vad heter hunden?
Frågade jag henne med en osäker röst.
- Nikita. Gå ut med henne en sväng. Kom tillbaka sen för vi ska åka och äta på en resturang.
Jag ropade hit Nikita, precis innan jag skulle gå ut så var det någon som sade mitt namn.
- Hhej. Får jag följa med ut med Nikita?
Det var Jessi som frågade. Jag kunde se hur hennes kinder blev alldeles röda.
- Jo, men visst! Ta på dig dina skor så går vi ut.
När jag och Jessi kom ut började det precis regna.
- Great.
Sa Jessi. Vi var ute med hunden i en halvtimme och Jessi var bara 4 år och hon var nog den som pratade helatiden. När vi kom hem gick jag upp på mitt rum och bytte om, när jag tog av mig tröjan såg jag äntligen något som jag hade längtat efter... Mina former... De hade äntligen börjat komma! Efter att jag hade stått i spegeln en stund så satte på mig en vit spets tröja och svarta shorts med svarta matchande klackskor. Därefter gick jag ner till köket och frågade om vi skulle börja åka snart. Och det gjorde vi. Vi gick in i bilen och så började vi åka. I bilden satt jag och tänkte på Juan hela tiden.... När jag tittade ut genom fönstret såg jag bara hur vattendropparna rann ner från bilfönstret. När vi var framme gick vi in i resturangen. Jag beställde italiensk risotto eftersom att vi åt på en italiensk resturang. De som ägde resturangen hette Marcus och Cecilia. De var från Sverige men ägde en italiensk resturang?
- Gud vad du liknar din mamma hur mår hon?
Sa Cecilia
Jag tittade ner i marken och upp på Charlie, han kollade in mig i ögonen, sen kollade han ner igen. Jag suckade sen svarade jag.
- Hon mår bra! Det borde du veta.
Efter att vi hade ätit en stund och hade det lite trevligt åkte vi hem. Jag gick upp på mitt rum, och Nikita låg där på min säng. Som om hon väntade på mig. När hon såg mig satte hon sig upp och viftade på svansen. Jag satte mig brevid henne och hon slickade runt i hela mitt ansikte.
Jag gick och borstade tänderna, sen gick jag och bytte om till pyjamas kläder. När jag var klar ropade jag godnatt så att alla skulle höra, och jag fick samma svar tillbaka. Jag lade mig sedan i sängen.
Efter 5 minuter kom Jessi in i mitt rum.
Hon satte sig på min säng och sade:
- Jag kan inte sova...
Hon höll ena sin nalle i handen. Hennes ögon glittrade i mörkret.
- Vill du sova här?
Hon nickade, så jag makade på mig så att hon hade plats. Sen somnade vi.

Lite tråkig sådär på slutet. Vi säger förlåt för en sån dålig uppdatering. Men det var lov liksom, men det blir bättre nu! Vad tror ni händer i nästa episode? Kommentera! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

skiit bra ju :D♥

2011-04-28 @ 07:17:38
Postat av: Kajsa

Ingen aning om vad som händer, men ni skriver verkligen skitbra!!! Längtar till nästa kommer! //Kajsa :D

2011-04-28 @ 07:28:44
URL: http://minanovelller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0