episode 19 I just want to say that I love you

Jag gick och borstade tänderna, sen gick jag och bytte om till pyjamas kläder. När jag var klar ropade jag godnatt så att alla skulle höra, och jag fick samma svar tillbaka. Jag lade mig sedan i sängen.
Efter 5 minuter kom Jessi in i mitt rum.
Hon satte sig på min säng och sade:

- Jag kan inte sova...

Hon höll ena sin nalle i handen. Hennes ögon glittrade i mörkret.

- Vill du sova här?

Hon nickade, så jag makade på mig så att hon hade plats. Sen somnade vi.
Nästa morgon vaknade jag av att mina fötter kittlades,jag öppnade ögonen och kollade ner på mina fötter. Där satt Nikita med tungan hängandes utåt. Jag kollade på henne och skrattade lågt för mig själv. Jag gick in i badrummet och fixade till mig själv lite innan jag gick ner.
Jag gick ner till köket,ingen var där. Jag gick runt i huset och letade efter alla och hittade dom ute vid trägården,alla satt vid bordet och snackade. Det lät som om att de var stressade. När charlie såg mig så ställde han sig upp direkt,och gick emot mig.
-Beleey! Du är vaken,gå up och byt om du ska få en gäst snart och jag måste gå.
-Jaha... Okej? Vem är gästen?
-Haha men det får du se när de kommer,de är här om en timme ungefär och jag måste gå om en halv timme. Charlie log stort mot mig.
Jag gav honom ett litet falskt leende tillbaks och sprang up till mitt rum. Jag hoppade in i duschen snabbt och var klar efter ungefär 20 minuter. Jag fönade mitt hår och plattade det lite. Sen gick jag till min walk in closet,för att välja något att ha på mig. Jag satte på mig en svart byxdress och sminkade mig lite lätt.
Jag sprang ner till köket och ingen va hemma,trodde att det bara var charlie som skulle gå men tydligen så skulle alla det. Jag tog fram ett äpple ut kylskåpet och tog en stor tugga. Sen satte jag på mig mina flippflops för att gå ut till brev lådan för att se om vi hade fått några brev. Jag småsprang ut och märkte inte att någon stod framför mig,jag krockade in i personen och var nära på att ramla men han fångade mig. Jag kollade up och spärrade upp ögonen.
-Oj förlåt!
-Haha nej det är jag som ska säga förlåt,jag såg dig inte äns,sa jag och log.
-Men vad gör du här?
-Ja..aa...g bor här,sa jag nervöst.
-Coolt! Haha,sa Justin och kollade på mig med det där söta lilla leendet.
-Vad gör du här? Sa jag och försökte låta normalt.
-haha jag ska träffa Charlie,du vet han som bor här... Haha.
Jag log och han gav mig ett stort leende tillbaka.
-men jag har aldrig sett dig här förut,sa Justin
-aa men jag flyttade in hit för ett par dagar sen,haha som jag sa när vi träffades vid stranden igår.
-Haha juste,nu kommer jag ihåg dig,och nu vet jag vem du liknar! Du är ju sjukt likt Charlie. Är ni släkt?
-Emm,ja eller jag är hans dotter.
-Dotter,han har aldrig berättat att han har en dotter i din ålder,jag känner bara till Jessi.
-Det här är första gången jag träffar Charlie.
Justin kollade på mig och jag tror inte att han fattade nått. Men jag hann inte förklara innan Kenny och Pattie kom fram till vart vi stod.
-Justin där är du! Halv skrek kenny.
-Hej,jag heter Pattie sa hon och sträckte ut sin hand.
-Beleey,svarade jag och skakade tillbaks.
-och jag heter Kenny! Sa kenny med ett stort leende och skakade min hand med.
-Beleey,svarade jag igen och skakade hand med honom.
-Vart är Charlie,sa Justin från ingenstans.
-Jag tror att han är på väg,men kom in och sätt er medans.
Alla nickade och vi gick in,vi satte oss vid köks bordet och efter ett par minuter så kom Charlie,Dani och Jessi in genom dörren och Charlie bad mig gå upp på mitt rum ett tag. Så jag gjorde det,jag gick upp till mitt rum och satte mig på sängen och satte på tven. Simpsons var på.
efter ett tag knackade det på dörren och jag skrek
-kom in!
Justin öppnade dörren och kom in i mitt rum,han gick och satte sig på min säng och kollade på mig med ett leende.
-Vad? haha
Justin blev helt röd i ansiktet och kollade ner,sedan kollade han upp på mig.
-Jag tycker att du är vacker,sa han och log,sen kollade han ner på sina händer och började hålla på med dom.
Jag ville bara hoppa och skrika just vid den här stunden. Kan ni fatta det? Justin Bieber tycker att jag är vacker!
Jag kollade på honom med typ värdens största leende.
-Såå berätta lite om dig själv! Sa Justin och kollade up på mig.
Jag gjorde det,jag berättade nästan allt och när jag nämnde att jag hade en pojkvän så kunde man märka på honom att han blev lite ledsen. Och när jag kom till delen där jag skulle berätta att min mamma var död så började jag gråta,Justin omfamade mig och tröstade mig. När jag var klar med min historia berättade han om sin,och den var jävligt lång. Han berättade om nästan allt som han hade varit med om. Vi satt i flera timmar och pratade.
Ingen av oss hade märkt att både Kenny och Pattie hade gått. Det hade börjat att bli lite mörkt och Charlie kom upp till mitt rum och berättade att vi skulle äta middag snart,han sa att Justin kunde äta med oss om han ville och det ville han. Vi åt kyckling med pommfritt och när vi var klara så åkte Justin hem. Klockan var runt 10,jag gick in i mitt badrum och tvättade av mig mitt smink,sedan gick jag in i mitt rum och satte på filmen date movie. När filmen var slut så satte jag på datorn och gick in på facebook och Twitter. Jag såg att Justin hade skrivit på Twitter "Miss you already". Jag log för mig själv och hoppades på att han pratade om mig,haha. Jag gick in på ett par bloggar och sen så stängde jag av datorn och gick och la mig. Jag somnade med ett leende på läpparna.

Här fick ni ett jävligt långt kapitel! Så nu får ni verkligen KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Super-duper bra!!! LÄngtar jättemycket tills nästa kommer :D //Kajsa :D

2011-04-29 @ 07:11:53
URL: http://minanovelller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0