Episode 32 I just want to say that I love you

När jag kommer ut ur badrummet ser jag hur Justin sitter och kollar på min mobil.
-Justin? Vem var det? sa jag och kollade oroligt på honom.
Sen förstod jag det måste ju ha varit ett till sms från Marina...


-Beleey?
-Mhm, sa jag och kollade på Justin.
-Vem fan är det här? Sa han och kollade oroligt på mig.

Jag gick fram till Justin,tog ifrån honom min mobil som låg i hans händer. Jag läste smset nogrannt. 

"Jag varnade dig! Men du lyssnade inte,och nu ska du få betala för det! :)"

Jag ryste till lite lätt,sen kollade jag ned på Justin som fortfarande inte förstod vad som höll på att hända. Jag gick och satte mig ner bredvid Justin. Mobilen stoppade jag in i fickan. 

-Asso Justin,smset... Det är inget att oroa dig för! 
-Vet du vem det är som har skrivit smset? Sa Justin och kollade på mig med en alvarlig min. 
-Eheem,ja,jo de vet jag,du vet Marina? Din "snälla" stalker,som alltid står utanför ditt fönster,jo det är hon.
-Driver du? Marina? Nej,men hon skulle aldrig göra nått sånt. Hon är bara 12 år gammal,sa Justin och kollade på mig bestämt.
-Nej,men vänta,driver du? Jag får fan dödshot och du tror inte på mig! Justin jag är din flickvänn,jag vet att du älskar dina fans,men jag skulle aldrig kunna ljuga om nått sånt här! Sa jag och kollade allvarligt på honom.
-Men herregud Beleey,hon är bara 12 år gammal,tror du verkligen på att någon så gammal som henne skulle ha gjort något? 
-Ja! Det tror jag faktiskt,eller nej,jag tror inte bara det,det är ju fan sant,hon har ju fan redan gjort det! Sa jag arg och ställde mig upp. 
-Jaja,tro vad du vill,men jag tror bara inte på det,ok? 
-Så du tror att jag ljuger? Sa jag och kollade chokat på honom.

Justin kollade på mig,sedan vände han sig och rullade på ögonen. Jag kollade fortfarande chokat på honom. Varför trodde han inte på mig? Jag gick ut ur Justins rum,gick ner till hallen och började sätta på mig mina skor. Aldrig att jag skulle vara tillsammans med någon som inte trodde på det jag sa. 

Justin kom ner och kollade på mig med en frågande min.

-Vad gör du? sa han och kollade på mig konstigt.
-Jaha... Tror du verkligen att jag vill vara tillsammans med någon som ljuger för mig? Vaa,tror du det? Sa jag med en skrikande röst. 

Justin bara kollade på mig med uppspärda ögon,han sa inte ett ord. Jag mummlade lågt för mig själv "typiskt". 
Jag tog tag i min jacka som hängde på en krock vid dörren,jag satte på mig den,öppnade dörren och gick ut. 
Jag gick ett par steg,sedan vände jag mig om. Där stod Justin och bara kollade på mig med en ledsen min. 

-Jag vet inte om du har fattat det än,men det är slut! Gå och dö,hejdå,sa jag och vände mig om och började småspringa lite. När jag hade gått en bra bit ifrån Justins hus,så började jag gå som vanligt. 

Jag kom hem efter ett par minuter,jag gick och plingade på dörren,men ingen svarade. Tror inte att någon var hemma,så jag satte mig ner. Mina ögon började kännas tunga,och efter ett tag så somnade jag...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄR ÄR DET!! :D Lääääs,njut och kommentera! 10 kommentarer tills nästa! :D

Kommentarer
Postat av: Marina

Äntligen :) Skit bra <3<3

2011-06-12 @ 20:42:56
Postat av: Josäfin :>

Tummen upp! :D

2011-06-12 @ 21:32:52
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg, bla converse gucci, louis vuitton osv! Var jättegärna med och tävla :)

det är bara klicka på inlägget här för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinn-valfri-markesplaggprodukt.html#comment

2011-06-12 @ 21:49:59
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

skit bra

2011-06-12 @ 23:06:07
Postat av: angelina

fett bra men asso ofta nt justin tror på henne! fortsätt skriva nu ok??!!!!

2011-06-13 @ 17:26:27
Postat av: Hanna

Snälla mer typ nuuuuuuuuuuu! :D Det är jätte spännande :D

2011-06-13 @ 18:26:03
URL: http://justinbieberlovestorybyme.blogg.se/
Postat av: Julia

OH MY GOD! tror han inte på henne? är det slut? omb! Håller på att dö,seriöst!

Mer typ nuu? haha :D

2011-06-13 @ 19:08:54
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: ciaRA!!!!somlängtar

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!! assssssa j''ävla brA!

2011-06-14 @ 18:08:38
Postat av: majsen

shit as bra meeeeeeeeer!!!<3

2011-06-16 @ 21:23:41
Postat av: justin bieber älskare

fortsätt snälla din novell äger

2011-06-16 @ 23:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0