episode 21 I just want to say that I love you

Efter ungefär 10 minuter så kommer Justin in genom dörrarna och halvspringer mot mig med ett stort leende.
Sen kramar han om mig och jag känner en tår falla ner för min kind. Han tittar upp på mig och hans leende försvann.
-Beleey, vad har hänt?
Jag märker hur det blixtrar runt om oss och jag kollar upp och ser en massa paparazzi stå och ta massor av bilder.



När jag kollar upp så ser jag massor av paparazzi som tar massor av foton.

-Kom, sa justin

Vi lyckades tränga oss igenom papparazzin och komma till Justins bil. När vi satt i bilen så frågade Justin igen

- Beleey, vad har hänt?
Jag brättade för honom om allt. Hur jag hade sett Steffi i skjortan, Juan, hur alla svek mig.

- Justin, kan jag få bo hos dig i typ en vecka? Frågade jag.
Jag ville inte komma hem till Charlie och brätta allt.

- Såklart du får.
- Haha tack Justin,men säg inget till Charlie,okej?
- Okej,svarade Justin 

Justin började köra hem till sig och när vi var framme gick vi in i hans hus. Pattie kom fram och hälsade på mig och jag hälsade tillbaks. Sen gick jag och Justin in i hans rum,klockan var ganska sent,5 på morgonen. Undra vad Pattie gör uppe på kvällen? Justin gav mig ett par av hans shorts och en JB tröja.

-Hahahaha är du seriös? Sa jag och började garva. 
-haha vad? Sa Justin med ett stort leende. 
-Men liksom.... haha ofta att du äger en tröja med dig själv på avtrycket? Haha.
-haha jaaa,jag brukar till och med sova med den,sa Justin och började skratta.

Jag gav honom ett leende tillbaka och han log,han var nästan helt röd i ansiktet och förskte gömma det med att kolla ner i marken. 

-eeh,alltså vårt gästrum är upptaget. Min pappa och hans familj är här. Är det okej om du sover här med mig,min säng är ju jättestor.
-haha jo varför inte,sa jag och log stort.
-Men justin,haha jag är inte såå trött,kan vi kolla på någon film eller nått?
-Jo,det kan vi,gå kolla i bokhyllan där borta och välj fram en film,jag ska bara gå och byta om.

Jag gick fram till bohyllan och öppnade den. Shit vad många filmer Justin har! Jag valde ut en skräckfilm,de fick bli the ring. När Justin var klar kom han ut ut badrummet med bara ett par shorts,han var topless. Jag stod och kollade in honom i ett par minuter innan han kollade på mig med ett leende på läpparna.

-Sooo you like what you see? Sa han och log lite flörtigt.
-Haha dream on Bieber,sa jag och kollade bort snabbt.

Justin började skratta lite och jag gick in i badrummet för att byta om. Jag tvättade bort mitt smink som var lite sådär halvförstört efter alla tårar och gick sedan in till Justin rum igen. Justin hade förberett med chips och redbull. Haha typiskt Justin. Justin gick för att sätta på filmen medans jag kröp in i hans varma säng. 

Justin och jag satt tätt bredvid varandra och varje gång det hände något läskigt i filmen så skrek vi båda till. När filmen var slut så vågade ingen av oss gå ut ur sängen,filmen var jävligt läskig. Men till slut gick Justin upp ur sängen och ner till köket för att lämna chips skålen och redbull burkarna. Det gick undefär 20 och Justin hade fortfarande inte kommit tillbaks. Jag började bli orolig. 

Dörren öppnades upp snabbt och jag började skriva,Justin sprang fram till mig skrattandes och jag slutade skriva och började skratta med.

-Justin det där var inte kul! Haha
-Haha men varför skrattar du då? Justin började garva ännu mer nu.

Jag kollade ner och låtsades vara arg, och snart så kramde Justin om mig och sa.

-Haha men Beleey,jag drev bara
-haha det gjorde jag med,sa jag och sträckte ut tungan mot honom. Han log,och jag log. Nu var klockan runt 7 på morgonen och vi bästemde oss för att äntligen sova.

KOMMENTERA! 10 kommentarer tills nästa del :) Hope you like it!

Kommentarer
Postat av: Marina

Skit bra <3 :)

2011-05-01 @ 13:45:19
Postat av: anonym

bra men lite tråkig

2011-05-01 @ 13:53:28
Postat av: elin

superbra!

2011-05-01 @ 13:56:01
Postat av: Abir

Haha skitbra ;)

2011-05-01 @ 14:06:46
URL: http://abboraslife.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Supergrymt!! //Kajsa :D

2011-05-01 @ 14:45:24
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: SOPHIE

MER!<3

2011-05-01 @ 15:49:59
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: Tuva :)

Mooooore ! :D<3

2011-05-01 @ 17:56:09
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: johanna

men snälla när ska dom kyssa varandra kom igen!!!!!<3333

2011-05-01 @ 20:38:16
Postat av: Anonym

more

2011-05-01 @ 21:11:48
Postat av: Danai

eller hur, när ska de börja hände grejer mellan dem? :D

2011-05-02 @ 17:37:27
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0