episode 24 I just want to say that I love you

Hans mobil började ringa,han tog upp den för att svara. Det var hans mamma och hon lät inte glad. 

-Jajaja mamma jag kommer hem nu då,sa Justin med ett ledsent ansikte. Han ställde sig up och kollade på mig,han klämde fram ett leende och det gjorde jag med.

-mamma vill att jag ska hem,hon säger att det är sent,sa Justin och kollade på klockan,den vara bara 11. 
-Ja okej. 
-Men du,jag ringer dig imorgon så kan vi hitta på något om du vill? Sa Justin och log stort.
-Jaa gör de! Sa jag och log tillbaks. 

Han kramade om mig och gav mig en kyss,sedan gick jag hem och det gjorde han med.

När jag kom innanför dörren satt Daniella och Charlie och tittade på nått program på tv. Jag gick upp på mitt rum och bytte om till ett par mjukisar och ett vittlinne. Sen satte jag mig med datorn i sängen. Efter att ha suttit och kollat runt på lite bloggar och twitter så hade jag inget att göra så jag gick och borstade tänderna och la mig i sängen. Med hörlurarna i öronen. Sen satte jag på Next 2 you med Justin och Chris brown.

Nästa morgon kommer Jessi in i mitt rum och hoppar på mig sängen.
- Vakan Beleey,vakna. Sa hon med sin gulliga röst
Jag reste mig upp och flyttade på Jessi. Vi gick ner och satte oss vid tv och kollade på ett avsnitt på Sonny's chans. Efter ett tag hör jag hur min mobil ringer på uppe våningen. Jag springer upp på mitt rum och svarade.
-Hallå
-Heej Shawty. Hörde jag en mycket bekant röst säga.
-Haha hej.sa jag och små skrattade lite.
- Så vad ska vi göra idag då?
- Jag vet inte.
- Haha visst,men runt klockan 7 så ska jag på premiären av I'm number 4. Undrade om du hade lusst att gå med mig?
- Klart att jag vill Justin! Men gud vad ska jag ha på mig? sa jag i lite halvpanik
- Haha ta det lungt jag fixar det. Men kommer om 15 min,okej?
- Okej.
Jag satte på mig ett par shorts med ett linne. Efter ungefär 10 min hörde jag hur det plingade på dörren. Jag sprang ner och där stog Justin och Charlie och pratade. Justin och jag log stort.
- Men gå du upp till Beleey jag och Daniella ska åka och handla. Sa Charlie
- Okej,sa justin och gick fram till mig.
Vi ville inte berätta nått för Charlie ännu. Så vi kramades lite försiktigt och gick upp på mitt rum. När jag hade stängt dörren så känner jag hur Justin tar tag i min arm och drar mig mot sig. Sedan la han händerna på min midja och jag mina runt om hans nacke. Vi kollade varandra i ögonen ett tag och kysstes sedan. Ååh hans läppar,det kändes som om jag inte kunde få nog av dom. Vi stog där och kysstes i några minuter tills Justins mobil ringer.
- Hallå
-Ja okej.
Sen la Justin på.
-Vad var det där om?
- Det var Ryan han är påväg hit nu.
- Jaha okej,sa jag.

Efter ca en kvart hörde vi hur det plingade på dörren. Jag och Justin sprang ner och öppnade.
- Kom in, sa jag och log mot Ryan.
Vi gick upp på mitt rum och Ryan tog fram två klädpåsar Han la båda klädpåsarna på min säng sen sa han att jag kunde gå och ta en dusch medans han höll på med Justin. Så jag gick och tog en dusch och rakade benen också. När jag kom ut gav Ryan mig klädpåsen och jag gick in i badrummet för att byta om. När jag öppnar påsen så blev jag stum. Klänningen var blå och lite mönstrad och sjukt fin. Jag tog på mig den och den passade perfekt. När jag kom ut stog bara Ryan där.
-Kom och sätt dig Beleey.
Han gjorde mitt hår lite halv lockigt och sminkade mig. När jag tittade mig i spegeln så tyckte jag ovanligt nog att jag såg fin ut. Sen kom Justin in och jag såg hur han kollad på mig upp och ner och log stort.  Han hade på sig ett par svarta jeans en svart tröja och en ''väst'' över.
- Wow du ser skit snygg ut!
- Haha tack du med,sa jag och rodnade lite.
- Eeh,jag ska nog ta och gå nu,sa Ryan.
- Okej, hejdå,sa Justin och gav Ryan en ''kram''
- Hejdå Ryan och tack så mycket för hjälpen.sa jag och gav honom en liten kram.
Ryan gick ut genom dörren och sen hörde vi hur ytterdörren stängdes.
- Kom limosinen är här.
- Okej
Vi gick ut och satte oss i Limon. När vi kom fram kom jag och tänka på att vi skulle gå på röda mattan. Jag tittade oroligt på Justin men han log bara och sa:
- Beleey tro mig det kommer gå bra.
Han drog ut mig ur bilen och vi möttes av massor av kamra blixtrar.
- Le,viskade Justin och la sin hand runt om min midja. Vi fortsatte och gå.
-Justin,Justin! Här kolla hit!!! Skrek alla paparazzis.
Framför oss såg jag hur Selena Gomez gick och poserade. Hon hade på sig en lila klänning och ett par glittriga skor. Hon såg verkligen jättevacker ut. Vid slutet av mattan så stog  Selena och smsade med sin mobil,så jag passade på och gå fram och säga hej.
-Heej Selena,det är verkligen jättekul och träffa dig,sa jag och log mot henne.
- Eeh och vem är du? Sa Selena lite spydigt.
- Ooh, jag är Beleey. 
Sen känner jag hur en hand tar tag i min midja.
-Hej Älskling, sa Justin.
Selena kollade frågandes på oss.
- Uhhm, Selena det här är Beleey, eeh, min flickvän.
- Flickvän?  Sa selena och kollade surt på mig.
- Japp, men jag måste bara gå och göra en sak innan filmen börjar.sa Justin
- Okej
När Justin hade försvunnit kollade Selena på mig och sa:
- Haha flickvän, visst. Ni passar inte ens ihop!
- Eeh ursäkta?
Selena svarade inte utan vände sig om och gick iväg.

KOMMENTRA! Hoppas ni gillade det ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du skriver som vanligt jättebra, men jag fattar inte varför alla måste framställa antingen Selena eller Jasmine(Villegas) som elaka och svartsjuka. Visst Selena och Justin är ihop och jag förstår att folk är avis, men kom igen! Bara därför behöver hon inte vara elak! justin skulle knappast vara ihop med någon som är elak eller som förstör för andra på det sättet som alla skriver om. Så snälla byt ut henne mot någon annan. (Kan vara t.ex. Demi Lovato, ingen skriver någonsin något om henne, det är bara Selena som ska vara elak! Eller kanske att Chaz/Ryan försöker förtöra? Vad som helst!) Men som sagt annars gillar jag vad du skriver, och jag hoppas att du tar dig tid till att läsa detta! //Kajsa :D

2011-05-07 @ 20:52:06
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Abir

Ohh...vad kommer hända sen? :P Skitbra kapitel ♥

2011-05-07 @ 21:02:58
URL: http://abboraslife.blogg.se/
Postat av: Marina

HAHA skit bra och där fick du selena

2011-05-08 @ 10:17:12
Postat av: SOPHIE

MER!<3

2011-05-08 @ 12:53:43
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: soph

Skitbra!!! MER!!!!

2011-05-09 @ 08:03:01
Postat av: Marina

Meeer :)

2011-05-09 @ 18:02:11
Postat av: Nina

omgg jag dööör så bra!

2011-05-09 @ 19:30:29
Postat av: erika

as bra!!! jag älskar det! vill bara ha mer och meeer!! snälla kan ni skriva ett till inlägg idag?!?!? jag vill ha nått att läsa..<3

2011-05-09 @ 19:47:04
URL: http://erikavaarnamnet.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag håller med Erika :)

2011-05-09 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0