Episode 25 I just want to say that i love you

- Uhhm, Selena det här är Beleey, min flickvän.
- Flickvän?  Sa selena och kollade surt på mig.
- Japp, men jag måste bara gå och göra en sak innan filmen börjar.sa Justin
- Okej
När Justin hade försvunnit kollade Selena på mig och sa:
- Haha flickvän, visst. Ni passar inte ens ihop!
- Eeh ursäkta?
Selena svarade inte utan vände sig om och gick iväg.


Filmen var riktigt bra,jag och Justin höll varandra i handen under hela filmen. När den var slut så åkte vi hem till Justin. Jag bytte om till ett par shorts och en t-shirt. Kläderna fick jag låna av Justin.

-Justin... Kan vi prata?

Justin kollade på mig med en bekymrad blick,han nickade lätt och gick och satte sig på sängen,jag gick och satte mig bredvid honom.

-Asso,det där med Selena. Du presenterade mig som din flickvän. Menade du det eller ville du bara göra henne advundsjuk?

Han kollade på mig med ett leende på läpparna,och svarade.

-Såklart att jag menade det! Men asso... Du sa ju innan att du inte vill gå för snabbt?
-Mmhjoo,men det där var länge sen ju! Sa jag och kollade på honom.
-Haha Beleey det var typ 2-3 dagar sen.
-Not in my world! Ja jag gillar dig och ja jag vill bli tillsammans med dig,sa jag. Men jag är bara rädd för att bli sårad.
-Jag vet och jag förstår dig! Men jag vill vara tillsammans med dig! Jag vill kunna kalla dig min,och bara min! Min fina och vackra flickvän,Justin kollade mig rakt in i ögonen. Och jag kommer inte såra dig! Eller jag ska försöka att inte göra det,för med min karriär så är det lite svårt.. Men för nu,kan vi inte bli tillsammans?

Jag visste inte vad jag skulle svara,jag visste också att med Justins karriär så kommer det vara svårt att få träffa honom när han är på turne osv. Men jag ville det också,jag ville också vara tillsammans med honom.

-Beleey,snälla svara. Vill du bli ihop med mig? Justins röst lät nervös,men ändå så lät det som om att han hade hopp i hans röst.
-Ja Justin,jag vill det! Sa jag och hoppade upp i hans famn,jag tog tag i hans nacke och kollade rakt in i hans hassel färgade ögon. Han slickade sig själv om läpparna och kolla likadant på mig. Jag märkte på hans blick att han ville kyssa mig. Jag drog honom emot mig och kysste honom passionerat. Först gick det lungt men sedan mycket vildare.Han knuffade ner mig på sängen och låg nu på mig.Hans händer var överallt! Jag kysste honom på halsen eftersom att jag visste att han var svag för det.Han blev ännu vildare! Hans händer var nu innanför min t-shirt.När hans händer var nära mina bröst så stoppade jag honom.

-Gjorde jag något fel ? sa Justin med en ledsen min.
-Nej ..men det är bara det att jag inte vill gå så långt nu,om du förstår mig?
- Jo jag förstår dig Beleey sa Justin och ställde sig upp och gick mot badrummet.

Han kom ut igen efter ett par minuter,vi la oss i hans säng och satte på Tv:n.A shot at love with the ikki twins var på tv .Justin satt och dregglade över dom två tvillingarna som var med i programmet.Tjejerna hade på sig bikini som knappt täckte deras privata delar. Han märkte inte att jag kollade på honom tills jag gav honom en fet smäll på armen. Han hoppade till lite lätt och såg förvånad ut.

- Vad var det där till för ? sa Justin förvånat.
- Jag såg hur du kollade på dom, sa jag med en irriterande röst. Du typ dregglade över dom.
- Hahah Beleey ta det lungt,du är den enda för mig shawty,sa Justin sött.

Jag kollade på honom,han gjorde den dära speciella minen som jag älskade.Jag kunde inte vara sur på honom så jag drog honom emot mig och kysste honom lätt på läpparna. Men Justin fick inte nog. Han tog tag i mitt ansikte och kysste mig intensivt.Jag la mina händer om hans nacke och knuffa ner honom på sängen.Just då öppnar någon dörren...
KOMMENTERA! vad tror ni händer nu? 10 kommentarer till nästa del.

Svar till kajsa: Haha aa vi vet att dom "onda" personerna i dom flesta novellerna är Selena eller Jasmine. Men om man säger så,dom gör novellen lite mer saftigare. Det är dom som skapar draman och det är mycket roligare att läsa då,typ :) Eller det är det för mig iaf! Haha :) Puss o kram! :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeer!!!:D

2011-05-09 @ 22:49:06
Postat av: soph

MER!!!!! skitbra som vanligt. Jättebra drama

2011-05-10 @ 06:22:10
Postat av: Abir

Skitbra! :D det kanske e Pattie :P haha vet inte ;)

2011-05-10 @ 06:31:02
Postat av: Marina

Skit bra :)

2011-05-10 @ 07:23:42
Postat av: Tuva :)

Omb :D<3

2011-05-10 @ 07:47:36
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: Kajsa

Men om ni nu vet det varför tar ni inte någon annan då? //Kajsa :D

2011-05-10 @ 15:10:27
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Marina

Kajsa de kanske vill ha selena !

2011-05-10 @ 16:07:05
Postat av: SOPHIE

MER!<3

2011-05-10 @ 18:42:17
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0