Episode 27 I just want to say that I love you

Ända sen dom där bilderna på Selena och Justin kom ut,när de var på semester tillsammans så hade jag börjat avsky henne. Vet faktiskt inte varför,jag var säkert bara avundsjuk. Jag satte mig upp och precis när jag skulle säga något så börjar hon prata.

-Justin,jag har saknat dig! Kom hit! Justin ställde sig upp och dom kramades,en lång stund. Allt jag ville göra va att smälla till henne. När de släppte varandra så gav Selena Justin en puss på kinden. Justin såg ut av att njuta av pussen. 
-Haha jag har saknat dig med Sel,svarade Justin. 

Selena vände sig om och kollade på mig med ett stort och falskt leende. Åhhh jag ville bara smälla till henne!


- Så har ni nått emot om jag tar och sätter mig med er ett tag? sa Selena och kollade sådär äckligt sött på Justin.

Jag skulle precis öppna min mun när jag hör Justin säga:
- Javisst, kom och sätt dig här. Och sen klappade han med handen på platsen bredvid honom.

Selena log stort och satte sig ner. Jag gav Selena en mördar blick och hon log elakt tillbaka.
- Så Justin  vad har jag missat? Sa hon och tog tag i Justins hand och började leka med den.

Det var droppen! Jag tog tag i Justins huvud och vände det mot mig. Sen så kysste jag honom, de var ingen sån där snabb mun puss utan vi kysstes i ungefär 1 minut. När vi kyssts färdigt så kollar Justin förvånat på mig men sen så log han stort. Jag tittade på selena som såg ut som om hon skulle explodera. Jag log lite smått för mig själv,sen tog jag en tugga av min pizza. Jag vände blicken mot Selena och jag såg hur hon gav mig en riktig dödsblick. När Justin hade ätit upp halva sin pizza tog han min hand och började leka med fina fingrar. Jag kollade ut och såg en massa fans som skrek ''JUSTIN''.

- Vänta jag kommer snart.

Justin skärde sin halva pizza i sju delar, sen släppte han min hand och gick ut till hans fans, han gav dom en pizza bit var. Jag log för mig själv. Han var alltid så snäll mot sina fans. Han kom in igen och jag log mot honom. Han satte säg tät nära mig och la sin han om min midja. Jag lutade mitt huvud mot hans axel. Det kändes så jäkla mysigt! 

Båda Scooter och Selena satt och stirrade på oss,Scooter kollade på oss för att han bara ville retas men Selena kollade på oss som om att hon ville döda oss båda. Jag kollade tillbaks på henne och höjde mitt ena ögonbryn. Sedan gav jag Justin ett lång,fett kyss på kinden bara för att retas med henne. Selena ställde sog snabbt upp och sprang bort mot toaletten. Jag började känna mig lite dålig. Hon kanske verkligen gillade honom? Ändå om han var min så kunde ju hon fortfarande gilla honom. Efter runt 5 min så bestämde jag mig för att gå till henne och se hur hon mådde.

Jag öppnade sakta dörren till toaletten,Selena satt och pratade i telefon med någon när jag kom in. Hon måste inte ha hört mig för att hon fortsatt att prata på. 

-Ugh! Jag fattar inte hur han kan gilla "henne"? Jag vet inte vad jag ska göra! Seriöst,jag älskar honom så mycket. Vi borde aldrig ha gjort slut,då skulle vi fortfarande vara tillsammans. -Jaja jag vet jag måste få bort henne from bilden,eller iallafall få honom att sluta älska henne. Ja,jag tror fatiskt att han älskar henne,han kollar hela tiden på henne,så som han gjorde mot mig när vi var tillsammans. 

Nej,det här var fel. Nu kände jag mig verkligen jättetaskig,Selena är ju också en person med känslor. Jag skulle säkert ha gjort samma sak om jag gillade någon. Jag öppnade sakta dörren och började gå ut. Jag gick tillbaka till vårt bord och satte mig bredvid Justin. Selena kom tillbaks efter ett tag,men hon sa att hon skulle hem. Vi bestämde oss också för att åka hem. 

Vi åkte hem till Justin,och när vi var där så var alla för trötta för att hitta på något,så vi bestämde oss för att gå och lägga oss. Justin blev klar före mig och gick och la sig i sängen medans,jag gick ut ur badrummet efter att jag ahde byt om och föll nu på att ta av mig mina örhängen.

-vad är det älskling? Frågade Justin plötsligt.
-vad menar du? svarade jag förvånat och kollade på honom med en konstig min. 
-du verkar vara ledsen,har det hänt något?

Jag ville säga det,men jag var rädd för vad han skulle svara.

-Du vet väll att Selena fortfarande älskar dig? Sa jag lite osäkert.
-Ja det gör jag,men jag älskar inte henne! Jag menar hon är söt och så men det fanns bara en swaty för mig och det är du,sa Justin och kollade på mig med ett flörtigt leende. Han började närma sig. Nu var han bara några centimeter ifrån mina läppar,jag tog tag i hans nacke och kysste honom passonerat. Men jag avslutade kyssen några minuter senare. Justin kollade på mig,och mimade "förlåt",jag kollade på honom och log. 

Jag tog upp täcket,och täckte oss båda. Jag la mitt huvud på Justins bröstkorg och han la sin hand på min midja. Efter ett par minuter så hörde jag hur Justin började små snarka,och skattade lågt för mig själv för att inte väcka honom. Sedan så släckte jag nattlampan och snart så somnade jag med...

10 KOMMENTARER! Vad tycker ni? Har ni några förslag på vad som ska hände i novellen. Kommentera,och tipsa gärna om bloggen på era bloggar (om ni har) eller tipsa era kompisar! Skulle bli jättekul om vi fick fler besökare! Men aja,puss på er luvies! :*



Kommentarer
Postat av: minar

omg skiit bra!

2011-05-17 @ 21:58:09
URL: http://theekingss.blogg.se/
Postat av: minar

omg skiit bra!

2011-05-17 @ 21:58:29
URL: http://theekingss.blogg.se/
Postat av: Abir

Skitbra bra! :D Längtar till nästa kapitel ♥

2011-05-18 @ 06:55:54
URL: http://abboraslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

den e juh jätte bra meeeer

2011-05-18 @ 06:59:30
Postat av: den e ju skitbra LOVE IT <3

2011-05-18 @ 17:15:44
Postat av: det du

den bästa hittils

2011-05-18 @ 17:16:23
Postat av: <3

hela min klass skulle älska den här novellen

2011-05-18 @ 17:17:21
Postat av: Anonym

Jalla merrrrrrr

ni är sega med att skriva

2011-05-19 @ 15:32:05
Postat av: Marina

Skit bra

2011-05-20 @ 14:28:39
Postat av: siri

jätte bra men snälla kan ni blogga mer !:)<33

2011-05-21 @ 18:06:20
Postat av: Venezia

Skiiiiiit bra tjejer,fortsätt så!<3

2011-05-21 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0