Episode 28 I just want to say that I love you

Jag tog upp täcket,och täckte oss båda. Jag la mitt huvud på Justins bröstkorg och han la sin hand på min midja. Efter ett par minuter så hörde jag hur Justin började små snarka,och skattade lågt för mig själv för att inte väcka honom. Sedan så släckte jag nattlampan och snart så somnade jag med...


Jag vaknade av att något skrek.
-BIEBER,BIEBER,BIEBER! 
Jag öppnade snabbt ögonen och där satt en liten tjej,längst ner vid säng kanten. Jag kollade bredvid mig och Justin låg inte där. Men exakt vid det ögonblicket så kom Justin in i rummet med en liten bebis i sin famn. 

-Jasi,gå ner från sängen,sa Justin och skrattade lite för sig själv. 

Jasmine hoppade snabbt ner från sängen och sprang fram till Justin och kramade om honom,jag hörde henne mumla lågt för sig själv, -jag trodde att du låg där. Justin och jag skrattade och Justin gick fram till sängen. Han kastade ner Jasmine och Jaxon på sängen.

-Beleey,det här är Jasmine och Jaxon,miina sm... Jag lät honom inte avsluta menningen,istället svarade jag.
-Små syskon,jag vet,sa jag och log. 

Jasmine kollade på mig,och jag bara log mot henne.

-Hej Jasmine,hur mår du sötnos? 
-Bra,svarade hon lite blygt.

Dörren öppnades och in kom Justin pappa,han gick fram mot Justin och kramade om honom. 

-Jag har saknat dig,sa Jermy till Justin.
-Jag har saknat dig med pappa,svarade Justin tillbaks.
-Och du måste vara Beleey,sa Jermy och sträckte fram sin hand.
-Haha sist jag kollade haha,sa jag och skakade hand med honom.
-Haha Justin pratar alltid om dig,och då menar jag alltid! Jag kommer ihåg när han träffade dig för första gången,han ringde upp mig direkt och sa "-Pappa! Jag träffade nyss världens snyggaste tjej!" Haha,sa Jermy.

Justin blev helt röd i ansiktet och kollade ner. Jag gick fram till Justin och kramade om honom.

-Haha naaaaaaw,vad söt du är! 
-Haha visst är han,men du jag ska ner och snacka lite med din mamma,men vi ses! Sa jermy och gick ut ur rummet. Jasmine satt och stirrade på mig,jag kollade på henne och log,hon log tillbaks och skrattade. 

Vi spenderade hela dagen tillsammans med Jasmine,Jaxon och Jermy. Vi hade riktigt kul. Jasmine ville inte lämna min sida,hon var så söt. Senare mot kvällen så åt vi middag tillsammans och när vi var klara så bad jag Justin att skjutsa hem mig. Först så ville han inte,men jag sa till honom att jag inte vart hemma på ett tag och Charlie skulle nog bli ganska orolig,Justin höll med mig så han skjutsade hem mig. 

-Ring mig om du har tråkigt eller nått! Sa Justin precis innan jag skulle ut ur bilen.
-Ja jag gör de! Svarade jag tillbaks,Jag lutade mig framåt och kysste Justin lätt på läpparna. 

Sedan gick jag ut ur bilen,jag öppnade försiktigt dörren och tog av mig mina covers. Charlie kom in i hallen och han verkade inte glad. 

-Du kunde väll ha ringt? Sa han. 
-Men förlåt,jag träffade Jermy och alla och glömde helt enkelt bort att ringa,sa jag och hängde upp min jacka.
-Jaha,men nästa gång så får du ringa,vet du hur orolig jag har varit?

-Jaja,men förlåt,aa jag ska ringa dig nästa gång,jag lovar,svarade jag
- Så hur var det i Sverige då?
- Mmm, bra. svarade jag och sprang upp för trappan till Jessis rum.
Jessi satt och kollade på Disney channel när jag öppnade dörren. 

-Hej Jessi! Har sakant dig gumman,sa jag och gick fram till Jessi och gav henne en kram. 
-Beleey,jag har saknat dig med! 

Min mobil pep till och det var ett sms från Justin,"jag saknar dig redan<3" stod det. Haha aww,han var så söt. Jag satt kvar en stund hos Jessi,sedan gick jag till mitt rum för att ta en dusch. Jag duschade,tog på en ansiktsmask och när jag var klar satte jag mig i sängen med lite popcorn och en redbull. Jag satte på filmen np strings attached. Men jag måste nog ha somnat,för jag vaknade runt 5 på morgonen av att min mobil pep till. Ett sms från Justin.
"Lyssna... Jag kan inte göra det här längre. Jag ska på tune,jag ville inte säga något till dig för att jag inte ville göra dig ledsen,jag visste inte hur länge jag skulle vara borta,men nu vet jag de. Jag ska vara borta i 6 månader. Jag kommer inte klara av att inte se dig,så jag tycker att vi borde göra slut,förlåt,men jag kan inte vara tillsammas med dig." 
De där orden krossade mitt hjärta,en tår föll ner från min kind och jag visste inte vad jag skulle göra...
Såååå kommentera! Vad tror ni händer? Ska bli lite snällare nu! 5 kommentarer tills nästa del! 
Glöm inte att tipsa till alla era kompisar om denna blogg! Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är jätte bra men kan ni inte skriva lite länger tack men den är assssss bra faaaaaaan <3w<3<3<<33<<3

2011-05-22 @ 12:47:12
Postat av: Abir

OMB!! Skiitbra ♥ Kan inte vänta tills nästa del :)Undrar vad som händer nu efter att Justin gjort slut... :|

2011-05-22 @ 12:59:53
URL: http://abboraslife.blogg.se/
Postat av: soph

älskar det!!!!!!!!

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-05-22 @ 18:47:21
Postat av: fletcher dork

OMJ började läsa denna fanficen igår och älskar den!! SJUKT BRAAAAAAAAA :D

2011-05-22 @ 20:24:51
URL: http://justmystories.blogg.se/
Postat av: Julia

oh my god! Ååååh dem får inte göra slut :(

2011-05-22 @ 22:43:15
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: marina

NEEEJ VARFÖR.

de passade ju så bra ihop :(

2011-05-23 @ 07:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0