Episode 29 I just want to say that I love you

Ett sms från Justin. 
"Lyssna... Jag kan inte göra det här längre. Jag ska på tune,jag ville inte säga något till dig för att jag inte ville göra dig ledsen,jag visste inte hur länge jag skulle vara borta,men nu vet jag de. Jag ska vara borta i 6 månader. Jag kommer inte klara av att inte se dig,så jag tycker att vi borde göra slut,förlåt,men jag kan inte vara tillsammas med dig." 
De där orden krossade mitt hjärta,en tår föll ner från min kind och jag visste inte vad jag skulle göra...

Jag läste om smset minst 10 gånger men kunde ändå inte få in det i huvudet. Han svek mig.
Jag la ifrån mig min mobil och la mig ned med täcket över huvudet. Jag kände ännu en tår rinna ned från min kind. Efter att ha legat där i sängen och bara gråtit ett tag så somnade jag.

Jag vaknade av att Charlie kom in till mitt rum och sa att det var dags att gå upp. För klockan var redan 3. Jag gick in till badrummet och tog en dusch och tänkte tillbaka på igår. Jag tänkte på det där smset. Jag gick ut ur duschen och virade en handuk runt om min kropp. Sen gick jag ut och tog upp min mobil som låg i min säng. Jag klickade upp konversationen där det stog ''Justin''
Där såg jag smset. Jag kände några tårar glida ned från mina kinder. Jag tog ett djuot andetag och tog fram min laptop och loggade in på twitter.

Jag såg att Justin hade skrivit
'' #GreatDaY # Graetsurprise -
@chazsom3rs and @itstyanbutler are in the building!!!''

Har han har tid för dom och inte mig? Eller det är klart tunen kanske bara var en ursäkt för att göra slut med mig...
Pling!
Jag tog upp min mobil och såg att det var ett sms från Justin. Jag öppnade det och gapade av förvåning när jag såg vad det stod:
''Hej älskling hur mår du?
WTF? Så han gör slut med mig och kallar mig fortfarande älskling?

'' Justin först gör du slut med mig och sen dagen efter så skriver du ''Hej älskling?'' Asso jag klarar inte av att prata eller smsa med dig. Jag vet att det är över så gör det här inte svårare för mig än vad det redan är ''

Efter ungefär en minut svarade han

'' Va vad snackar du om Beleey? Jag har inte alls gjort slut med dig, det skulle jag aldrig göra! ''

Jag suckade och svarade:

'' Justin, du gjorde slut med mig igår kväll, du skrev att du skulle på turne. ''
'' Möt mig utanför ditt hus om 15 min ''

Egenligen fattade jag inte varför jag så gärna ville se honom. Han gjorde ju slut med mig. Men allt jag kunde tänka på var hans ögon, dom där ögonen som jag älskade, hans läppar hans leende. Jag tog på mig ett par shorts och en beige blus. Sen gick jag ut på parkeringen och där stog han. Han log.
Han gick fram till mig och kramade om mig. Jag kramade inte honom tillbaks.
-Justin...
- Beleey, Ryan och Chaz är här i stan i några dagar och igår så höll dom på med min mobil och skickade det där smset. .Men det var inte jag, jag lovar, jag skulle aldrig i hela mitt liv dumpa dig, Jag... jag älskar dig Beleey.
Jag stog helt stilla. Vi hade aldrig sagt jag älskar dig till varandra.
Jag kollade upp på honom och kollade in i hans ögon.
- Jag älskar dig också Justin. Sa jag

Justin tog tag i min haka och kysste mig försiktigt. Men jag ville ha mer. Så jag kysste honom igen fast den här gången slutade vi inte. Jag la båda mina händer runt hans nacke och han la sina runt min midja.

- Kom så går vi hem till mig, sa Justin och avbröt kyssandet.

- Emh okej.

När vi kom hem till Justin gick vi upp på hans rum. Justin stängde dörren och kollade sådär flörtigt mot mig. Jag log bara. Han kom närmare och började kyssa mig passionerat igen. Jag kände hur han tryckte in mig mot dörren. Jag ville inte att det här ögonblicket skulle sluta.
- Vem fan är det som blockerar dörren? Hörde jag en röst säga
Sen flög dörren upp och både jag och Justin föll ned på golvet. In kom Ryan och Chaz och kollade förvånat på oss.
- Haha oj! Förlåt att vi störde. sa Chaz och små skrattade lite.

- Ääh lägg av Chaz, sa Justin.

- Förresten förlåt Beleey för att vi skickade det där smset. Vi har lite sjuk humor som du kanske märker. Sa chaz och kollade ned i marken.

-Haha aah märker det. Sa jag och små skrattade lite.
Vi bestämde oss för att sätta oss och kolla på en film alla fyra tillsammans. Vi valde Soul Plane. Den var faktiskt ganska rolig. Efter filmen bestämde vi oss för att ta och göra lite middag till oss själva. Så vi gjorde våfflor. Haha jag tror att Ryan brände minst 3 våfflor. Så jag fick fixa hans våfflor. Efter att ha ätit klart tog vi det bara lungt och satt och pratade. Vi bestämde att jag skulle sova över hos Justin. Ryan och Chaz fick sova på två madrasser på golvet medans jag fick sova tillsammans med Justin i hans säng. Justin la sin arm runt om mig och viskade i mitt öra: Jag älskar dig Beleey.
Jag log och somnade.
Jag vaknade av att någon slog på fönstret. Jag gnuggade mig i ögonen och gick fram till fönstret, där stod...

Vem tror ni det är som står i fönstret? :O 5 Kommentarer innan nästa kapitel! <3

Kommentarer
Postat av: Abir

...en stalker/fan :P Skitbra ♥ ☺

2011-05-23 @ 20:13:57
URL: http://abboraslife.blogg.se/
Postat av: malin

omg såå jävla braaa! älskar er<33

2011-05-23 @ 21:18:27
Postat av: Julia

Haha säkert en stalker eller ett fan som Abir skrev (där uppe) xD

Såhääääääääääääääär bra! :D

2011-05-23 @ 22:21:47
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Marina

Längtar till nästa kapitel <3<3

2011-05-24 @ 08:21:21
Postat av: Anonym

skit skit skit skit bra faaan <3<3<3<3<3<3<

2011-05-24 @ 09:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0