Episode 30 I just want to say that i love you

Vi bestämde oss för att sätta oss och kolla på en film alla fyra tillsammans. Vi valde Soul Plane. Den var faktiskt ganska rolig. Efter filmen bestämde vi oss för att ta och göra lite middag till oss själva. Så vi gjorde våfflor. Haha jag tror att Ryan brände minst 3 våfflor. Så jag fick fixa hans våfflor. Efter att ha ätit klart tog vi det bara lungt och satt och pratade. Vi bestämde att jag skulle sova över hos Justin. Ryan och Chaz fick sova på två madrasser på golvet medans jag fick sova tillsammans med Justin i hans säng. Justin la sin arm runt om mig och viskade i mitt öra: Jag älskar dig Beleey. 
Jag log och somnade. 
Jag vaknade av att någon slog på fönstret. Jag gnuggade mig i ögonen och gick fram till fönstret, där stod...


En liten tjej,med mörkt hår,blonda slingor,hon var kanske runt 12 års åldern. Hon kollade underligt på mig,jag gick snabbt ifrån fönstret och skulle precis in i badrummet när jag krockade in i Justin. 

-Haha men varför har du så brottom för? Sa Justin,med en morgontrött röst.
-JUSTIN! Det står en liten tjej utanför ditt fönster och kollar på mig,svarade jag med en panikslagen röst.
-Haha! Men ta det lungt,det där är bara Marina. Hon brukar alltid stå där,hon är faktiskt jättesnäll! Svarade Justin tillbaks med en lungn röst. 
-Men ändå,hon är ju fan läskig! 
-Haha ja... Jag vet men du kommer att bli van,sa Justin och kollade sådär gulligt på mig.

Jag kramade om honom,och gav honom en kyss. Då öppnades dörren och där stod Ryan och Chaz med ett konstigt uttryck på ansiktet. Både jag och Justin började gapskratta. Medans Ryan och Chaz fortsätter kolla på oss konstig. 

Alla gick in i köket och gjorde ordning frukost. Sedan satte vi oss alla och pratade,åt och hade det trevligt. Vi bestämde oss för att åka och bada idag,och senare så skulle alla sova här igen. När vi var klara gick vi upp för att packa allt vi skulle kunna behöva underdagen. Då kom jag på att jag inte hade nån bikini hos Justin. Så Ryan fick skjusta hem mig. Jag öppnade snabbt dörren hem,slängde av mig skorna och sprang upp till mitt rum. Jag tog fram den första fina bikinin jag såg. Den var röd med små vita prickar på. Jag skulle precis gå ut ur huset när Nikita springer fram till mig och attackerar mig. Charlie kom snabbt efter henne.

-Haha,Nikita slutaaaa! Det kittlas! Hahaha! 
-Nikita,sluta nu! Sa Charlie strängt.

Nikitia gick av mig,och satte sig på marken med huvudet ner. Jag ställde mig upp och kollade argt på Charlie.

-Du kan väll vara lite snällare mot henne? Eller? 
-Det här händlar inte om henne,jag vill veta vart du ska? Nu! Sa Charlie,han nästan skrek.
-Jag ska till stranden med ett par kompisar,sen ska jag sova hos Justin! Hejdå! Sa jag snabbt och öppnade dörren,jag sprang till Ryans bil,jag hoppade in i bilen och skrek -KÖÖÖÖÖÖÖR! 
Ryan började köra och jag kollade i bakspeglen och där stod Charlie och skrek. Jag skratta lite,och Ryan bara kollade på mig.

-Vadfan var det där? sa hon och kollade på mig konstigt.
-Haha ja,asso det är min "pappa" eller vad man nu ska säga. 
-Din riktiga pappa eller? Sa Ryan.
-Asso ja,men jag kollar inte på honom som min pappa,han förstjärnar inte att bli kallad pappa,sa jag och kollade ner.
-Okej?... Jag hänger inte med här? 

Jag tog ett djupt andetag och började berätta allt,om min mamma,min pojkvänn,min bästa vänn mm. Det slutade med att jag grät skiten ur mig. Ryan parkerade bilen och smsade någon. Några sekunder sprang Justin ut ur huset och mot bilen. Han öppnade bildörren och kramade om mig. Jag kännde mig så trygg i fans famn. När jag hade lungnat ner mig så frågade alla om jag fortfarande ville åka och bada,och det ville jag. 

Vi packade alla saker och stoppade in dom i bilen. Jag satte mig i framsättet bredvid Justin,och lite då och då medans vi körde så tog han tag i min hand och kollade på mig och log. Jag kollade tillbaks på honom och log. 
Vi var framme efter ungefär 10 minuter. Jag kollade ut mot en av atlantas finaste stränder. Fan vad vackert det var! Vi fick och hyrde ett par solstolar och satte oss. Jag tog av mig mina shorts och min tröja. Jag tog upp sololjan och började smörja in mig. Jag kände tre par ögon som kollade på mig. Jag kollade på Justin,Chaz och Ryan,det såg ut som om att de hade tappat hakan eller nått. 

-Jag tar det där som en komplimang,sa jag och började skratta åt mitt egna skämt.
-Det borde du,sa Justin och killarna nikade för att visa att de höll med honom.
-Jag tror att jag nyss dog,sa Justin igen efter ett par sekunder.

Jag kollade på honom med ett stort leende på läpparna,jag gick fram till honom och gav honom en snabb kyss. 

-Du ska inte säga nått,snygging! Kollade på dig! Sa jag
-Man tackar,man tackar,sa han och började skratta.
-Ähh jag orkar inte lyssna på ert "sötnos" prat,först den in i vattnet är bäst! Sa Chaz och alla ställde sig upp och började springa. Vattnet var varmt och skönt,vi badade en liten stund,sen gick vi och la oss på solstolarna för att sola ett tag.

Medans jag låg och solade så kollade jag ner på min kropp. Den hade verkligen förändrats! För mindre än två månader sen så hade jag ingen form alls,jag åt nästan aldrig. För man får inte vara tjock om man ska gå på ballet. Men nu hade jag blivit fylligare. Jag hade fått ganska mycket form. Men det var säkert pga av all mat som jag åt här. Allt jag smakade här i Atlanta var gott. Man kan bara inte låta bli att fortsätta äta,ändå om man är mätt.

-Vem vill ha glass,jag bjuder! Sa Ryan och alla svarade ja. 

Ryan bad Justin att följa med honom och köpa glass,så han gjorde det. Jag fortsatt bara att sola. Men sen så försvinner plötsligt solen,jag öppnade snabbt ögonen och fick nästan en hjärtattack. Där,framför mig så stod Marina och kollade på mig. Hon verkade inte glad. Jag såg Justin stå ett par meter ifrån mig. Marina fick också syn på honom,så hon började springa därifrån. Men hon hann kasta en lapp på mig innan hon försvann. Jag struntade i lappen och kollade på Justin istället.
Jag kunde inte låta bli att stirra på honom! Han var så snygg! Åhh,jag kände mig så lycklig.

Vi hade jävligt kul på stranden,vi åt,tog en massa bilder,solade och badade. Jag hade börjat älska Ryan o Chaz,de var så sköna! Klockan var runt 10 på kvällen och alla bestämde sig för att åka hem. Jag föll på att packa upp alla våra saker och då såg jag lappen. Jag tog upp den och öppnade den försiktigt. 

"rör du Justin dör du! Förstår du? Han är min! Din äckliga ho*a"

Häääär har ni det! 5 kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Abir

Skitbra ♥ haha är Marina verkligen så ;)

2011-05-24 @ 16:41:16
URL: http://abboraslife.blogg.se/
Postat av: marina

Omg va snälla ni e vf måste detn just vara mig? ABIR du vet att jag inte är så

2011-05-24 @ 17:15:24
Postat av: Julia

Så braaa!

2011-05-24 @ 17:34:02
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: michaela

omg marina jv visste nt att du var sån ;P<3

2011-05-25 @ 19:45:15
URL: http://latresaso.blogg.se/
Postat av: marina

Haha michaela :P

2011-05-26 @ 07:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0