Episode 11 I just want to say that I love you

Jag kan inte fatta det, jag träffade nyss Scooter Braun! Varför var jag så dum, jag borde ha tagit en bild med honom. Jag borde ha bett om en jävla autograf! Men nejnej!
När jag kom in i vårt hotellrum så låg mamma i soffan och tittade på tv.
- Så hur gick det gumman?
- Det var slutsålt.
- Vad synd Beleey
- Jaa, men mamma jag träffade Scooter Braun!
- Vem?
- Scooter Braun, justins Biebers agent.



-Jaha han. Svarade mamma med en liten osäker röst. Vad sa han?
-Han sa inte så mycket faktiskt,han frågade mig varför jag va så ledsen,och jag svarade att biljetterna var slutsålda. Sen så sa han att om han hade en biljett till så skulle han ge mig den,fast det hade han inte.
-Aha okej. Beleey...
-Ja mamma
-Jag lovar dig att om han någon gång kommer till Sverige så ska jag köpa en biljett till dig,så att du kan gå på hans konsert.
-Haha naawww mamma,vad gullig du är! Tack! Ja jag med ett stort leende på läpparna.

Jag gick in på mitt rum och la mig i sängen,efter ett tag så somnade jag.
Mamma väckte mig runt 9 tiden på kvällen och frågade om jag var hungrig,och det var jag. Jag och mamma orkade inte gå och äta på någon fn resturang så det fick bli mcdonald's istället. Jag satte på mig något snabbt,det fick bli ett par gamla jeans-shorts,en stor t-shirt och en kofta som jag skulle ha i handen om jag började frysa. Och ja,jag vet att jag är i Paris,och att jag ska njuta av att göra saker som att gå och äta på dyra resturanger och shoppa och andra saker. Men inte ikväll,ikväll hade jag inte lust till att göra något. Mamma bad mig att gå ner och vänta på henne vid lobbyn,hon sa att hon snart skulle gå ner. Men först så behövde hon fixa en sak.
Det tog inte så lång tid innan mamma kom ner i lobbyn,och när hon kom ut ur hissen så såg jag att hon hade på sig en peruk,peruken var brun och hade ganska lagomt lång hår. Hon såg hur fin som helst ut!

-såå vad tycks?
-åhh mamma du ser jättevacker ut! Är det riktigt hår? Eller plast?
-Riktigt,sa mamma och skrattade.
-Haha okej,men du ser jättesnygg ut iallafall.

Mamma log till svar,hon såg ut att må jättebra. Vi tog en taxi till mcdonald's för mammas skull,hon ska inte behöva anstränga sig så mycket med att gå och så. Hon måste ta det lungt!
Dagarna i Paris bara rullade på,jag och mamma hade så kul tillsammans. Jag har hunnit med att shoppa en hel del massa saker som,kläder,skor,smink och en massa dyra krämer och schampon som behövs för att stanna fräsh. Vi har också hunnit med att åka, besöka moulin rouge och massa andra ställen,som jag inte kommer ihåg namnen på. Idag var det sista dagen och idag var det ochså min födelsedag. Jag satt på balkongen och kollade ut på den vacka staden som jag snart skulle lämna. Men förhoppningsvis så kommer jag tillbaka hit nån gång.
Juan hade inte ringt än enda gång och det var lite konstigt,han har inte smsat häller och det är gratis för honom att göra det. Har det hänt något eller?
Jag och mamma hade bestämt att spendera dagen på ett lyxit spa,det känns som om att mamma får mer och mer pengar för varje minut. Men när jag frågar så säger hon att hon har sparat jättelänge så att vi kan komma hit och göra roliga saker,ändå om dom kostar mycket. Spa:et var 5 stjärnit och om man tittar utifrån så ser det jättelyxit ut! Undrar hur det ser ut innuti.

-Beleey,jag har beställt rum servis och dom kommer up med frukost om ett littet tag. byt om så länge.
-aa okej

Jag gick fram till min reseväska och började rota bland alla kläder som jag hade. Jag satte på mig ett tighit linne som var ganska lång,jag drog ner det och gjorde så att det såg ut som en tight svart klänning,sedan satte jag på mig en jeansväst och ett par korta svarta converse. Eftersom att det hade varit så mycket sol här så hade jag och mamma hade suttit ute på balkongen och solat. Så nu såg jag ungefär ut som en pepparkaka. Jag matshade till en svart läderväska som jag hade köpt här i Paris och en massa fina ringar...


Jag vet,jag vet... De e lite tråkigt just nu e novellen... Men snart så,då kommer det hända en massa spännande saker!
KOMMENTERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0