episode 20 I just want to say that I love you

Ingen av oss hade märkt att både Kenny och Pattie hade gått. Det hade börjat att bli lite mörkt och Charlie kom upp till mitt rum och berättade att vi skulle äta middag snart,han sa att Justin kunde äta med oss om han ville och det ville han. Vi åt kyckling med pommfritt och när vi var klara så åkte Justin hem. Klockan var runt 10,jag gick in i mitt badrum och tvättade av mig mitt smink,sedan gick jag in i mitt rum och satte på filmen date movie. När filmen var slut så satte jag på datorn och gick in på facebook och Twitter. Jag såg att Justin hade skrivit på Twitter "Miss you already". Jag log för mig själv och hoppades på att han pratade om mig,haha. Jag gick in på ett par bloggar och sen så stängde jag av datorn och gick och la mig. Jag somnade med ett leende på läpparna.

Nästa morgon vaknade jag av att jag fick ett sms. Jag sträkte på mig och tog min mobil, som låg på mitt nattbord, och klickade upp smset.

''Hej Beleey. Undrade bara om du hade lust att hänga lite idag?''

JUSTIN BIEBER frågade mig av alla personer om vi kunde hänga! MIG! Jag svarade direkt. 

''Haha visst''

Någon minut senare plingade min mobil till.

''Okej, jag kommer om ungefär 1 timme :)''

Jag gick in och tog en snabb dusch och rakade benen lite snabbt. När jag kom ut ur duschen så var klockan halv ett,det betydde att Justin skulle komma om en halvtimme.
Jag plattade mitt hår och tog på mig ett par mörkblå jeans och en vit tröja. Sen sminkade jag mig med lite mascara och puder och gick ner till köket.
Charlie och Daniella satt vid köksbordet och drack kaffe.
- Beleey, jag gjort lite pannkakor så om du vill så kan du ta det och äta till frukost. Sa Daniella
- Okej.
Jag vet inte varför men det känns som om Daniella smörar lite överdrivet för mycket. Men jag gick fram till bänken och la på 2 pankakor på min tallrik. Plötsligt kom jag ihåg dagen när jag åkte. Hur Juan hade stått där i köket med pankakor. Jag kom också på att Juan inte hade svarat på ett enda av mina sms. Jag gick ut till vardagsrummet och satte mig i soffan. Där satt också Jessi och kollade på ett avsnitt av Sonnys chans. Det var en tjej som hade vunnit justin bieber biljetter och som nu satt och skrek. Jag skrattade tyst för mig själv. När jag hade ätit upp och gått upp på mitt rum igen så plingade det på dörren.
- Jag öppnar, ropade jag.
När jag öppnade dörren så stog Justin med ett par solglasögon och ett leende på läpparna.
- Hej
- Hej, sa jag.
Han var så snygg! Men jag tänkte på Juan,jag var ihop med Juan och inte Justin.
Jag och Justin bestämde oss för att bada i min pool. Vilket jag kom på att jag inte hade gjort sen jag kom hit. Vi hade vatten krig och jag skrattade ovanligt mycket, jag tror inte att jag har skrattat sen mamma... Jag ville inte fortsätta meningen. När vi badade färdigt så gick vi in i min bastu och satt och pratade där lite.

Jag och Justin var med varandra nästan varje dag nu förtiden. Jag såg inte Justin som ''Justin Bieber'' längre utan bara som Justin. Jag brydde inte om att han var världens kändaste tonåring. Vi hade så kul tillsammans men vi var bara vänner inget annat,jag skulle aldrig göra så mot Juan.
Efter att ha bott i Atlanta i ungefär en månad bestämde jag mig för att åka och överraska Juan och Steffi i Sverige,jag hade saknat dom sjukt mycket. Så när jag hade packat mina saker så körde Charlie mig till flygplatsen. Det tog ca 11 timmar att flyga till sverige från Atlanta. Jag satt hela flygresan och lyssnade på music i mina kross hörlurar. När jag äntligen kom fram så stog det en taxi chaufför med en skylt med namnet Beleey på. Jag gick fram till chauffören och han tog mig till sin taxi. Jag kände att jag hade lite jetlag, för att det var ju 6 timmars skillnad mellan Sverige och Atlanta.
När jag var framme vi Juans hus betalade jag taxi chauffören och gick fram till dörren och knackar på. Efter ett tag så öppnas dörren.
Där står Steffi i en skjorta som jag gav Juan för några månader sedan innan jag åkte till Atlanta.
- Seffi? V....vadad gör du här?
- Älslkling, vem var det som knacka? Hörde jag en mycket bekant röst säga.
Sen kommer Juan ut ur sovrummet i bara kalsonger. Jag tittade på båda två och kände hur tårarna började rinna.
- Vänta Beleey, det är in...
- Säg inte att det inte är som jag tror, för jag vet precis vad det är! Halvskrek jag.
Sen sprang jag ut genom dörren och ut på vägen.
- Beleey vänta! Skrek Steffi, men jag brydde mig inte längre, alla svek mig,alla.
Efter ett tag kom jag på att jag hade ingenstans att springa,så jag stannade och släppte ner väskorna på trottoaren och satte mig ner. Tårarna bara rann. Hur kunde dom. Min pojkvän,min bästa kompis. Jag hade ingenstans att ta vägen. Jag tror jag satt där på trottoaren i timmar. Men tillslut så ringde jag en taxi som kom och hämtade mig. När jag kom fram till flygplatsen så gick jag fram till stället där man bokar biljetter. Som tur var så hade Charlie gett mig pengar till mat och kläder, men istället använde jag dom till en ny biljett. Planet skulle inte gå förns om 1 timme, så jag satte mig ner på en stol vid gaten. Här satt jag igen exatkt en månad senare på en flygplats i tårar. Min mamma,min bästa vän och pojkvän,eller mitt ex-rättaresagt. Jag tog fram mobilen och började skriva:

Jag kan inte fatta att ni gjorde såhär era töntar, varför måste alla i hela jävla världen svika mig? Era fega omogna idioter. Jag vill aldrig mer se er igen!

Sen klickade jag på skicka till Juan.
När jag kom fram till Atlanta så var jag påvag att ringa Charlie men jag ångrade mig och ringde Justin istället.
Efter ungefär 10 minuter så kommer Justin in genom dörrarna och halvspringer mot mig med ett stort leende.
Sen kramar han om mig och jag känner en tår falla ner för min kind. Han tittar upp på mig och hans leende försvann.
-Beleey, vad har hänt?
Jag märker hur det blixtrar runt om oss och jag kollar upp och ser en massa paparazzi stå och ta massor av bilder.

Nu fick ni ett skit långt kapitel, så nästa kommer inte om vi inte får 10 kommentarer på det här!

Kommentarer
Postat av: minar

jalla :* skiit bra

2011-04-29 @ 23:52:52
URL: http://theekingss.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det är svinbra!! Längtar till nästa kommer!! //Kajsa :D

2011-04-30 @ 07:44:56
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: sofia

skit bra

2011-04-30 @ 09:50:43
Postat av: Marina

Asså skit bra längtar tills nästa kommer ut <3<3<3<3

2011-04-30 @ 10:33:44
Postat av: Abir

OMB! älskar eran blogg ♥ hoppas nsta kapitel kommer ut idag :)

2011-04-30 @ 10:38:37
Postat av: Leila

har läst eran blogg och jag tycker att den äger ;)

2011-04-30 @ 10:39:25
Postat av: Nansy

asså bästa

2011-04-30 @ 10:42:10
Postat av: Lovisa

Älskar eran blogg ♥ ni skriver skitbra, ni äger /Lovisa

2011-04-30 @ 10:45:09
Postat av: datalie

Heej jag älskar den här bloggen.

Det känns helt underbart att läsa.

2011-04-30 @ 10:47:11
Postat av: Nicole

Asså woho älskar bloggen kom igen skriv så mycket som ni kan orkar inte vänta :P

2011-04-30 @ 10:50:11
Postat av: Simone

Skit bra novell!

Skulle vara kul om ni kommenterade min med! :)



www.bieberplace.blogg.se

2011-04-30 @ 12:03:51
URL: http://bieberplace.blogg.se/
Postat av: marika

jätte bra!, allt e jätte bra som ni skriver ni e bäst!<33333 vile bara säga att musik stavas med k inte c, hihi!! men bara så att ni vet eran blogg e grym fortsätt så!:)<333333

2011-04-30 @ 17:42:25
URL: http://marikaloover.blogg.se/
Postat av: Tuva :)

Sjukt bra, jag dööör. Vill bara ha mer, :D

Kram<3

2011-04-30 @ 18:48:10
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: SOPHIE

MEEEER!<3

2011-05-01 @ 09:55:24
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0