episode 22 I just want to say that I love you

Dörren öppnades upp snabbt och jag började skriva,Justin sprang fram till mig skrattandes och jag slutade skriva och började skratta med.

-Justin det där var inte kul! Haha
-Haha men varför skrattar du då? Justin började garva ännu mer nu.

Jag kollade ner och låtsades vara arg, och snart så kramde Justin om mig och sa.

-Haha men Beleey,jag drev bara
-haha det gjorde jag med,sa jag och sträckte ut tungan mot honom. Han log,och jag log. Nu var klockan runt 7 på morgonen och vi bästemde oss för att äntligen sova.



Nästa morgon väcker Justin mig. Vi gick ner till köket och gjorde frukost. Vi satte oss vid kösks bordet och jag tog fram justins dator. Jag gick in och kollade runt på lite bloggar, när jag går in på en viss blogg fastnar jag vid en rubrik. 

''Justin Bieber ny flickvän?''

Nedanför var det en bild på mig och Justin på flygplatsen häromdagen.
- Justin du borde nog kolla in det här, sa jag
- Vad då?
När Justin tittar på dataskärmen och ser rubriken så börjar han le lite.
- Omg, bara för att man tar en bild tillsammans så tror alla att man är ihop! Sa jag lite små irriterat
- Haha jaa... Justin såg lite besviken ut på något sätt när han sa det.
När vi hade ätit klart så gick vi upp och bytte om. Medans Justin gick in och tog en dusch  så valde jag kläder för dagen. De blev en svart tight klänning med en H-kofta över. När Justin kom ut ur duschen så bestämde vi oss för att bara stanna hemma och chilla. Men vi tröttnade ganska fort på det så vi bestämde oss för att dra ut på stan istället.
När vi kom fram till köpcentret så var det inte några paparazzi där, vilket var skönt eftersom att det alltid brukar vara det när man är ute med Justin. Vi gick in på en affär där dom säljde skor. Justin gick direkt bort till ett par lila sneakers och sa att dom skulle han köpa. Själv hittade jag ett par söta ballerina skor som jag köpte. När vi kom ut ur affären så kom det fram två flickor i 13 års åldern fram till oss och nästan skrek
-OMG, Justin Bieber! OMG, får vi ta en bild med dig?
- Haha såklart ni får, sa Justin.
När tjejerna hade tagit deras bild gick vi vidare till ett cafe och satte oss ner ett tag. Jag beställde en chailatte som jag alltid brukar göra när jag fikar och Justin tog te. När vi kände att vi var klara med på stan så gick vi ut till bilen, men när vi kom ut så var det fullt med fans och paparazzi. Så vi var tvungna att ringa Kenny som kom och hjälpte oss komma förbi alla. Sen tog vi bilen hem till Justin. När vi kom innanför dörren så kom Pattie och sa hej.
Vi bestämde oss för att gå ner till stranden och ta en promenad.

Vi gick längst strandkanten och pratade lite om allt möjligt. Vi gick ut på en brygga och satte oss och kollade på solnedgången. Justin satt och lekte med sina händer.
- Jag gillar dig Beleey. Sa han och kollade ner på sina händer.
- Haha jag gillar dig också Justin, du är typ den bästa killkompisen jag har haft.
- Nej, haha, asso Beleey, jag gillar verkligen dig.
Jag visste inte vad jag skulle göra. Men jag blev så jävla glad inombords,jag ville verkligen skrika av lycka.
Jag kollade på Justin och sa
- Asso Justin, jag gillar också dig,men med allt som har hänt med Steffi, Juan och mamma så orkar jag inte just nu, jag skulle inte klara av att någon sviker mig.
Men egentligen så ville jag säga att jag också verkligen gillade honom.
Justin tittade ner och såg lite ledsen ut.
-Haha,första gången en tjej har sagt nej till mig...
- Haha Men vi kan fortfarande vara vänner,ellerhur?
- Såklart? Och jag förstår hur precis hur du känner.
Jag log och sedan blev det sådär pinsamt tyst. Efter att ha suttit och varit tysta tysta i ungefär sådär tio minuter så gick vi tillbaka mot Justins hus. Vi gick upp till Justins rum och slog på tvn. Smallville var på. Medans Justin satt och kollade så gick jag in och tog en dusch. Jag tänkte på vad Justin hade sagt. ''Jag gillar verkligen dig''  När jag kom ut ur duschen satt Justin fortfarande och kollade på Samllville. Jag satte mig bredvid honom och han log. Efer att avsnittet var slut så gick vi och la oss eftersom att vi inte hade något att göra längre. Vi la oss i Justins säng. Jag kände hur Justin försiktigt la sin arm runt om mig. Jag log lite smått och somnade.

Ledsen för kort kapitel. Men kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG skiiit bra jue! <3

2011-05-05 @ 15:28:44
Postat av: sophia

Skit Bra the bestest

2011-05-05 @ 17:16:02
Postat av: Tuva :)

Naaw, skit gullih jue ! :')

Men hon borde bli tsm me Justin ist, få må bra och le tsm me hnm. Han är ju så bra på de :D<3

2011-05-05 @ 17:44:42
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: SOPHIE

MEEER!!



Och kan du skriva lite oftare? <3

2011-05-05 @ 19:31:53
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Superbra!! //Kajsa :D

2011-05-05 @ 20:05:16
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit bra :)

2011-05-05 @ 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0