episode 26 I just want to say that I love you

Jag kollade på honom,han gjorde den dära speciella minen som jag älskade.Jag kunde inte vara sur på honom så jag drog honom emot mig och kysste honom lätt på läpparna. Men Justin fick inte nog. Han tog tag i mitt ansikte och kysste mig intensivt.Jag la mina händer om hans nacke och knuffa ner honom på sängen.Just då öppnar någon dörren...


In kom Scooter,han kollade på oss med ett stort flin. Sedan kollade han på mig.

-Du,du var tjejen jag träffade i Paris,eller?

Jag klev av from Justin,fixade till mina kläder lite och satte mig på sängen bredvid Justin.

-Hah... Jo,hej jag heter Beleey,sa jag och sträckte ut min hand. 
Han skakade hand med mig och presenterade sig som "scooter". Han kollade på Justin och började skratta,Justin bara log tillbaks. Justin bad Scooter att gå ut och lämna oss ensamma en liten stund,och det gjorde han men precis innan han gick ut så kollade han på oss och frågade om vi ville följa med honom ut och äta på Pizza Hut. Jag och Justin kollade på varandra och Justin gav mig en "varför inte" Blick. Jag vände mig om och kollade på Scooter och log. 

-Jo gärna,varför inte? Haha,svarade jag och kollade på honom. 

Scooter log,gick ut och stängde dörren. Justin vände sig mot mig direkt och log stort. 

-Det där var pinsamt! Haha omg,tänkt om det var din mamma? Sa jag och kollade på Justin med uppspärde ögon.
-Haha ta det lungt,tror inte att dom kommer att bry sig.
-Driver du? Scooter sitter säkert där ner och skattar åt oss just nu,sa jag och la mina händer för mitt ansikte.
-Haha Scooter? Hahaha eller jo faktiskt,han skulle säkert göra det... Haha han har en sjuk hjärna,haha men inte min mamma,hon skulle inte bry sig så mycket. 
Justin tog bort mina händer från mitt ansikte och kollade på mig med sitt gulliga leende,jag kysste honom snabbt och gick in i Justins badrum.

-Justin,är det okej om jag tar en snabbt dusch,skrek jag till honom från badrummet.
-Jaa,gör det du! Men skynda dig vi ska gå om en timme,skrek någon tillbaks.

Jag satte på duschen och duschade i runt 20 minuter. När jag var klar,fixade jag till mig och mitt hår. Jag gjorde mig lite extra fin idag eftersom att vi skulle ut och äta. Man vet aldrig vem man träffar. Jag satte på mig ett par tighta jeans byxor och en söt svart fluffig top. Till det satte jag på mig ett par svarta ballerinor och när jag var klar gick jag ner till vardagsrummet. Där satt Justin och Scooter väntade på mig. När Justin fick syn på mig spärrade han upp ögonen och gav mig ett stort leende. Jag gick fram till honom och gav honom en liten puss på kinden,han tog tag i min hand och kollade på mig. Han var så söt!

-Haha aww vad söta ni är! Men är ni klara att gå? Frågade Scooter. 
-Ja,vi är det! Svarade Justin och vi började gå ut mot bilen. Jag släppte Justins hand när jag skulle in i bilen men när jag hade suttit så tog jag tag i hans hand igen och log,han log tillbaks och gav mig en liten kyss snabbt. 

När vi var där gick vi och beställde,jag beställde en vanlig pizza med ost,skinka och champinioner. Både Justin och Scooter köpte en kebabpizza varsin. Vi gick och satte oss vid ett bord som var lite mer "privat",det kostade att sitta där men vi ville inte att några fans skulle komma och kolla på medans vi åt. Efter ett tag kom servitösen med våra pizzor och dom såg så goda ut! Jag började äta direkt. 

-Du ser ut som en gris,sa Justin och började skratta,jag och Scooter började också skratta. Men jag skrattade nog mest. Jag lutade mig ner på sofforna och försökte sluta att skratta. 

-Du vet väl att du inte är hemma,hörde jag en bekant röst säga. 

Jag kollade upp och där stod hon,tjejen som jag hade varit svartsjuk på sen nyårsafton. Tjejen som nästan alla beliebers hatade,det var Selena. Ända sen dom där bilderna på Selena och Justin kom ut,när de var på semester tillsammans så hade jag börjat avsky henne. Vet faktiskt inte varför,jag var säkert bara avundsjuk. Jag satte mig upp och precis när jag skulle säga något så börjar hon prata.

-Justin,jag har saknat dig! Kom hit! Justin ställde sig upp och dom kramades,en lång stund. Allt jag ville göra va att smälla till henne. När de släppte varandra så gav Selena Justin en puss på kinden. Justin såg ut av att njuta av pussen. 
-Haha jag har saknat dig med Sel,svarade Justin. 

Selena vände sig om och kollade på mig med ett stort och falskt leende. Åhhh jag ville bara smälla till henne!

10 kommentarer tills nästa del! Ville vara lite snäll idag och puplicera den nu när det bara är 8 kommentarer men det händer bara den här gången! Hoppas ni gillar det! 

Svar till Kajsa (igen): Haha verkar som om att du är ett Selena fan? Haha men tyvärr så har vi planerat en massa saker och Selena är med i den här plannen och om vi ändrar något så förstörs allt. Hoppas du förstår vad vi menar,puss och kram! :)



Kommentarer
Postat av: minar

skiiiit bra <3

2011-05-13 @ 16:55:22
URL: http://theekingss.blogg.se/
Postat av: Marina

Älskar er novell :)

2011-05-13 @ 17:15:37
Postat av: soph

skit bra bästa hittils

2011-05-13 @ 17:47:49
Postat av: Anonym

Kärlek till novellen <3

2011-05-13 @ 21:18:13
Postat av: Abir

skitBra :)men bättre uppdatering tack ;)

2011-05-13 @ 21:43:35
Postat av: Kajsa

Jag gillar eran novell och jag förstår att ni har planer för den. Men ja, jag är ett Selna fan och om det var er alla skrev massa skit om så skulle ni inte gilla det eller hur? Tänk på det nästa gång/nästa novell tack! //Kajsa :)

2011-05-14 @ 09:34:00
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Linnéa

jätteeee brraa :D:D

2011-05-15 @ 12:31:19
Postat av: Julia

sjukt braa! :D

2011-05-15 @ 19:36:01
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: J

Awesome! :)

2011-05-16 @ 18:03:28
Postat av: Lisa

omg, mer!

2011-05-17 @ 09:21:20
Postat av: lisa

wohoo i love you girls!<333 i wont mooore!!<33

2011-05-17 @ 09:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0