episode 31 I just want to say that I love you

Vi hade jävligt kul på stranden,vi åt,tog en massa bilder,solade och badade. Jag hade börjat älska Ryan o Chaz,de var så sköna! Klockan var runt 10 på kvällen och alla bestämde sig för att åka hem. Jag föll på att packa upp alla våra saker och då såg jag lappen. Jag tog upp den och öppnade den försiktigt. 

"rör du Justin dör du! Förstår du? Han är min! Din äckliga ho*a"



Jag rynkade på ögonbrynen och skakade på huvudet. Den här Marina var verkligen galen. Jag kände hur ett par armar la sig runt om mig bakifrån.

-Vad är det där då? Frågade Justin nyfiket och försökte se vad det stod på lappen.

-Eehm, det är bara skräp, sa jag och kastade pappret i papperskorgen.
Jag ville inte brätta för Justin om Marina, ville ju inte att han skulle bli arg eller nått. Hon var ju bara en liten flicka, okej hon var en liten flicka som var en galen stalker. Vi gick ner till Chaz och Ryan som satt och kollade på nått tv program.  Jag och Justin gick och satte oss ner i soffan tillsammans med Chaz och Ryan. Sen kände jag hur det vibrerade i min ficka. Jag tog upp mobilen och såg att jag hade fått ett sms från ett nummer jag inte kände igen. Jag klickade snabbt fram det och läste: 
''Förstår du inte!? Gör slut med Justin nu! Han är min! Bara min! Om du inte dumpar honom kommer jag att döda dig!''

Okej? Tjejen var vadå 12 år och gav mig dödshot. Jag skakade bara på huvudet. När jag vände mig om såg jag en skugga i fönstret. Jag ryckte till lite snabbt. Sen såg jag Marina stå där och ge mig en riktig dödsblick. Justin märkte att något var fel så han frågade
-Beleey, är de något fel?
- Nej nej, det är bara att jag tror jag såg någon stå där utanför fönstret, men jag tror jag såg fel.
- Vill du att jag ska gå och kolla? Sa Justin och kollade oroligt på mig.
- Nej Justin, det är okej. Sa jag och gav honom en puss. 

Runt klockan halv 1 gick vi alla och la oss.
Nästa morgon vaknade jag av att Chaz och Justin kommer in i rummet och skriker
-Upp hoppa! Klockan är 1!
Jag struntade bara i dom och vände mig om i sängen. Sen från ingenstans kom Justin och hoppade på mig.
- Kom igen nu, upp och hoppa!
Jag satte mig upp och kollade surt på honom.
- Ooh förlåt älskling. Sa Justin och såg lite halvledsen ut.
Vi gick ner till köket och gjorde iordning lite frukost. Medans vi satt och åt frågade jag: -Så vad ska vi hitta på idag då?
- Kan inte vi åka till Six flags? Sa Chaz.
- Haha och vad är de?
- Beleey det är typ den största nöjesparken i Atlanta!
- Haha okej.
Vi bestämde oss för att åka till Six flags som öppnade runt 2 timmar. Så vi var tvungna att börja åka. Jag satte på mig mina kläder och sminkade mig lite lätt. Sen åkte vi iväg. Efter att ha kört i ungefär 1 timme var vi äntligen framme. Vi gick in mot ingången och köpte åkband och sånt där.
-Kom vi åker den där! sa Chaz ock pekade på en stor bergodalbana.
- Haha är du säker på att du klarar av att åka den då? Frågade Justin och både Ryan och han skrattade.
- Ääh kom nu så åker vi.
Vi ställde oss i kön. Efter att ha stått där i ca 10 min så kom det fram ungefär 6 tjejer och småslrek lite. Justin tog bild med dom och skrev några autografer. Sen var det vår tur att åka. Ryan och Chaz satte sig tillsammans framför mig och Justin. När vi klev av igen efter att ha åkte såg Chaz ut som om han hade sett ett spöke. - Hahaha Chaz! Hahahahaha. skrattade Ryan, Justin och jag.
- Håll käften.
Vi bestämde oss för att gå i spökhuset.
-Håll min hand om du blir rädd. sa Justin och kramade om min hand.
Ååh ibland var han bara för söt. Men vi gick in och började gå. Det var faktiskt inte så läskigt. Sen så ser jag att någon stannar framför mig och kollar mig i ögonen. Det var Marina. Jag skrek till och kollade ned på henne. Hon gav mig ännu en läskig mördar blick och gick sedan därifrån. Jag kände hur mitt hjärta bankade och kollade på Justin. Han hade nog inte sett Marina för han stog och kollade åt andra hållet.
Jag tror jag såg Marina flera gånger på nöjesparken. Men jag struntade i henne. Annars så hade vi grymt kul, vi köpte sockervadd och Justin vann en stor teddybjörn som höll i ett hjärta där det stod ''I love you'' till mig. Vi åkte också kärleks tunneln tillsammans. Efter att ha vart där i 12 timmar så började vi åka hem. Påväegn hem stannade vi på Mcdonalds och satte oss och åt. Det fanns nästan inga där eftersom att det var så sent så Justin behövde inte ta några bilder eller så, vilket var skönt.
När vi äntligen kom hem så bytte vi om direkt och slängde oss i sängen. Medans jag var inne i badrummet och fixade mig så hörde jag hur jag fick ett sms.
-Är det okej om jag kollar vem det är? hörde jag Justin ropa.
- Jaa, ropade jag tillbaka.
När jag kommer ut ur badrummet ser jag hur Justin sitter och kollar på min mobil.
-Justin? Vem var det? sa jag och kollade oroligt på honom.
Sen förstod jag det måste ju ha varit ett till sms från Marina...

Vad tror ni Justin kommer att säga? KOMMENTERA! 5 kommentarer tills nästa kapitel <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Stalkern är fast! :D heh, megabra kapiteeeel =)

2011-05-26 @ 23:25:26
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Abir

Skitbra ♥ haha vad kommer att hända med stalkern ☺

2011-05-27 @ 06:43:18
URL: http://abboraslife.blogg.se/
Postat av: marina

Bra

2011-05-27 @ 07:03:08
Postat av: soph

skitbra <3 snälla MEEEEEEEEEEEER!!!!!

2011-05-28 @ 07:27:27
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr

2011-05-28 @ 08:37:42
Postat av: Linnéa

Begåvad :)

2011-05-29 @ 14:18:16
URL: http://linnneaeriksson.blogg.se/
Postat av: saga

men shit den där lilla tjejen e fett galen!! vrf har ni ens med henne?, jg blir jue rädd för henne!

2011-05-30 @ 07:34:22
Postat av: Anonym

hallå nu har ni fått 5 komentarer vrf kan ni nt blogga da?!?!

2011-06-01 @ 19:49:49
Postat av: A.M.N.I

gå gärna in i vår novellblogg :)



2011-06-09 @ 22:20:49
URL: http://dreamnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0