Episode 6 I just want to say that I love you

Efter att vi hade snackat gick vi till skåpen, vi tog våra jackor och började gå mot tunnelbanan. Jag kunde se tre killar stå och bråka vid stationen. Jag såg hur det droppade blod från någon ner på marken, när vi började närma oss såg jag vem det var som och låg mot ett staket och blödde.De andra två killarna sprang iväg. Jag sprang fram och såg de där ögonen som jag älskade.Det var Juan....



Jag satte på mig huk framför honom, jag tog tag i hans haka och lyfte upp den. Jag kollade in i de gröna ögonen som var fyllda med tårar.
-Juan? Vad har hänt igentligen...?
- Jag kan inte säga..
- Juan... Ett förhållande fungerar inte om vi inte berättar saker för varandra..
- Okej,men lova att inte bli sur..¨
- Jag kan inte lova nåt älskling.
- Jag råkade kyssa Maria.. det var hennes kille som slog mig..
Jag visste inte hur jag skulle reagera, det kändes som om någon slog mig hårt i magen. Mina ögon blev fyllda med tårar, men jag ville inte visa de för Juan, inte nu...
Jag kollade på Steffi, jag såg hur hon skakade på huvudet, hon hatar Juan jag vet det. Nu hatar hon honom säkert ännu mer. Jag kollade på Juan och jag såg hur han led, han ville öppna munnen för att säga något, men han stängde den igen,
- Asså... Juan... Jag skakade på huvudet, och nu gick det inte längre att hålla tillbaka tårarna, de forsade ner för mina kinder.
Juan tog ena sin hand och tog den bakom mitt huvud, han gav mig en kyss. Jag ville igentligen bara putta bort honom och springa därifrån. Men det gick inte, jag hade saknat hans läppar och hans mjuka kyssar. Jag slängde mig i hans famn och viskade:
- Lova, lova att aldrig göra om det.
Juan torkade bort mina tårar från mina kinder, sen kysste han mig igen.
Jag hjälpte Juan upp från marken och sedan gick vi tillsammans till tunnelbanan, han åkte hem medans jag och Steffi åkte hem till mig. När vi var hemma hos mig gick vi in till mitt rum och satte på datorn. Steffi slängde sig på min säng, sen kollade hon på mig.
- Haha vad?
- Beleey, är du helt störd? Den där Juan är ingenting att ha! Kolla vad han gjorde!?
- Steffi, alla gör fel.
- Men vafan Beleey, hans ex!
- Steffi. get over it! Alla gör fel har jag ju sagt. Det var första gången på ett helt år!
Steffi skakade på huvudet. Efter det var hon kvar en stund, sen gick hon hem. Jag pluggade istället för att gå på träningen. Tillslut kom mamma hem, vi kollade på tv åt och myste. Efter en stund blev jag trött.
- Mamma jag går och lägger mig.
Jag pussade mamma på kinden sen gick jag till min säng och somnade på en sekund.



Kommentarer
Postat av: Marina

jättebra men vrf så kort? :)

2011-04-15 @ 19:56:09
Postat av: en blogg om 5 systrar

annorlunda blogg, men fett cool :D

2011-04-15 @ 20:02:50
URL: http://systrarnabackstrom.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0