Episode 23 I just want to say that I love you

Jag log och sedan blev det sådär pinsamt tyst. Efter att ha suttit och varit tysta tysta i ungefär sådär tio minuter så gick vi tillbaka mot Justins hus. Vi gick upp till Justins rum och slog på tvn. Smallville var på. Medans Justin satt och kollade så gick jag in och tog en dusch. Jag tänkte på vad Justin hade sagt. ''Jag gillar verkligen dig''  När jag kom ut ur duschen satt Justin fortfarande och kollade på Samllville. Jag satte mig bredvid honom och han log. Efer att avsnittet var slut så gick vi och la oss eftersom att vi inte hade något att göra längre. Vi la oss i Justins säng. Jag kände hur Justin försiktigt la sin arm runt om mig. Jag log lite smått och somnade.



Dagarna rullade på,och jag och Justin kom närmare och närmare för varje dag som gick. Charlie hade ringt ett par gånger och han trodde fortfarande att jag var i Sverige. Jag började packa,för om några timmar skulle jag hem till Charlie. Justin skjutsade mig till flygplatsen,jag gick ut ur bilen,sa hejdå till Justin och gav honom en kram innan jag gick. Vi stod och bara kramades i några minuter,det kändes så rätt. Som om att jag och Justin hörde ihop. 
Charlie hämtade upp mig och vi åkte hem,Daniella hade förberett en stor lunch till hela "familjen". När Jessi såg mig så sprang hon fram till mig och hoppade up i min famn. -jag har saknat dig,viskade hon i mitt öra. 

Vi åt och pratade,de frågade mig om hur jag hade haft det och jag hittade på en massa historier om vad vi hade gjort. Charlie såg ut att tro på allt jag sa. När jag hade ätit klart så gick jag up i mitt rum och började packa upp allt jag hade haft med mig,sen tog jag en snabb dusch. När jag var klar satte jag mig i sängen och tog fram min mobil.

"Haha saknar dig redan! Vill du hitta på nått idag?<3" 

Smset var från Justin,jag log stort för mig själv och svarde.

"Haha awwe,vad gullig due! Haha ja gärna,har inget annat för mig ändå<3" 

Justin svarade snabbt och frågade om han kunde komma hem till mig,han hade bara varit här ett par gånger,annars hade vi nästan alltid varit hos honom eller ute på stan eller nått. Jag svarade ja och ett par minuter senare så plingade det på dörren och jag sprang ner för trappan för att öppna. Där stod han,han med hans perfekta leende,han kramade om mig och vi gick up på mitt rum. 

-LILA! Skrek justin och sprang fram till en av mina tjocktröjor och kramade om den.
-Haha vänd på den!

Justin vände på den och där på framsidan står det Justin,med stora vita bokstäver. Han skrattade lågt för sig själv.

-Hmmmm,Justin... Vem kan heta så? Frågade Justin fundersamt.
-Haha jag vet inte,men om någon heter det så måste han vara snygg. För att Justin är ett riktigt sexigt namn,svarade jag och kollade på honom och båda började gapskratta. 

Sen kollade jag på Justin,han log och kollade på mig. Han började gå fram mot mig,han tog tag i min midja och drog mig närmare till honom. Han kollade mig rakt in i ögonen. 

-Säg till om du vill att jag ska sluta,sa Justin tyst.

Jag skakade på huvudet och Justin näramde sig mina läppar,och kysste mig. Hans läppar! åhhh! Inga ord. Allt kändes perfekt och jag ville inte släppa taget. Det gjorde Justin inte häller för att han höll om mig hårt. 
Det knackade på dörren och jag och Justin släppte snabbt taget om varandra,jag gick för att öppna dörren medans Justin gick och satte sig på min säng. 

-Hej ungar! Sa Charlie,och gick in i mitt rum.
-Hej Charlie,svarade Justin med ett stort leende på läpparna. 

Charlie gick fram och hälsade på Justin. Charlie älskade Justin,det visste jag. Inte för att han var "Justin Bieber" Utan för att han var så snäll och för att hade ett stort hjärta. 

-Jag,Daniella och Jessi ska ut och promenera lite,vi har med oss nikita. Vill ni följa med? Frågade Charlie
-Nej,jag tror inte det,sa jag och kollade på Justin som satt och log för sig själv. Han kollade up på mig och skakade lite lätt på huvudet som ett "nej". Jag sa hejdå till Charlie och han gick ut ur mitt rum,jag stängde dörren och gick fram till Justin som fortfarande log. 

-Varför ler du så mycket för? 
-Haha vad? Jag är bara glad,svarade Justin
-Glad? Glad för vad? 
-Jag är glad för att jag träffade dig.

Jag kollade in i Justins ögon och han kollade in i mina. Jag närmade mig hans läppar och kysste honom igen,för andra gången. Det här gången höll den i längre tid än den andra kyssen. Men när jag nu släppte taget så kollade Justin på mig,han log. 

Vi satt och bara stirrade på varandra. Jag föreslog om att vi kunde kolla på någon film. Justin höll med om mitt förslag och vi satte på filmen askungen,bara för att löjla oss. Vi la oss ner i min säng och bara myste,och när den filmen var slut så satte vi på Camp rock. I mitten av filmen så ställer jag upp mig och börjar sjunga och hoppa. 

-Music's got control and am never letting goo ooh nooo.

Justin satt bara kvar och dog av garv. Jag fortsatt.

-I Just wanna play my music... Got my six-string on my back,dont need anything but that. Everything i want i here with me.

Justin satt forfarande kvar och skrattade,sen ramlar han plötsligt ner från sängen och då började vi båda skratta. 

-Hur gick det där till hahahahahaha,sa jag medans jag försökte att inte skratta.
-Jaaag vet inte hahahahhaha,svarade Justin som började skratta ännu mer. 

Timmarna bara gick,jag ocj Justin hade så kul. Vi promenerade till mcdonalds och hämtade ut take out. Sen satt vi i någon park och åt och bara snackade.

-Jag har haft riktigt kul idag! Sa Justin och kollade på mig.
-Haha jag med,jag tror inte att jag har skrattat så mycket sen innan min mam... 

Jag avslutade min menning där och var rädd för att säga slutet. Jag ville inte tänka på att min mamma var borta,en tår föll ner för min kind och Justin torkade snabbt bort den och drog mig in i fanns famn,han pussade mig lätt på huvudet och höll om mig. Hans mobil började ringa,han tog upp den för att svara. Det var hans mamma och hon lät inte glad. 

-Jajaja mamma jag kommer hem nu då,sa Justin med ett ledsent ansikte. Han ställde sig up och kollade på mig,han klämde fram ett leende och det gjorde jag med.

-mamma vill att jag ska hem,hon säger att det är sent,sa Justin och kollade på klockan,den vara bara 11. 
-Ja okej. 
-Men du,jag ringer dig imorgon så kan vi hitta på något om du vill? Sa Justin och log stort.
-Jaa gör de! Sa jag och log tillbaks. 

Han kramade om mig och gav mig en kyss,sedan gick jag hem och det gjorde han med. 

KOMMENTERA! 10 kommentarer tills nästa,och om ni kommenterar mycket så kommer 24 kanske ut ikväll! Haha men hoppas att ni gillar den! <3

Kommentarer
Postat av: SOPHIE

MER!!!<3

2011-05-06 @ 18:40:33
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: soph

MER!!!!!!!!!!!!!!

GÖR lite ACTION!

2011-05-06 @ 18:54:45
Postat av: Marina

Gillar den? NEEEJ jag älskar den :)

2011-05-06 @ 19:10:35
Postat av: Abir

Älskar eran logg nu :) Men mer måste hända tycker jah, men den e ändå skitbra ♥

2011-05-07 @ 09:37:24
URL: http://abboraslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit bra meer

2011-05-07 @ 11:11:41
Postat av: Kajsa

Jättebra!! //Kajsa :D

2011-05-07 @ 11:16:28
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: saga

omg va bra jag älskar det asso jag skulle vilja vara baliey, jag e så kär i justin bieber!!!!<3

2011-05-07 @ 13:54:36
Postat av: rotia

mer mer mer mer mer mer mer !!!!!

den äger asso!!!

mer mer mer mer mer

2011-05-07 @ 13:56:15
Postat av: ellen

shiit den här novelle/bloggen är så bra jag skulle gjärna vilja veta vilka det är som skriver den här? aja puss och kram fortsätt på tjejer!!<33

om ni vill skulle jag kunna ge er några iderer för jag är typ as bra på noveller!! jag lovar!!<333 heheeh?!?!

2011-05-07 @ 13:59:31
Postat av: Ronja

Tja alla coolingar ! ,Ronja här och vill säga att jag LOVE:AR eran Novell-Blogg så jävla grym asså och ja e ett stort Justin Bieber fan !



Och jag skulle vilja att ni gör ännu mer för I LOVE:IN IT <3<3<3 HEHE ! Asså PÖZZZ på er <3<3<3<3



2011-05-07 @ 14:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0